Geachte tweakers,
Dit is mijn probleem: Ik deed vanochtend mijn computer aan, en hij sloot binnen 5 seconden weer af, en startte toen weer op, enzovoorts. Daarna kreeg ik het voor elkaar om de computer hard te laten piepen toen ik hem aandrukte, maar dit is maar twee keer gebeurt, en heb ik daarna niet meer weten te hercreeeren.
Situatie:
Ik heb dit in mijn pc zitten:
Corsair AX 850 PSU
P67 GD65 B3
8 GB RAM
I7 2600K
1 500gb HDD + 2TB HDD
Gigabyte 2GB ATI Radeon 6950
Sinds gisterochtend heb ik dit in mijn computer toegevoegd:
MSI 6950 Twin Frozr III OC
Intel 320 80GB SSD
Dingen die ik heb geprobeert:
-Nieuwe Videokaart uit de pc gehaald. - Geen verschil
-Nieuwe Videokaart en SSD uit de pc gehaald. - Geen verschil
-Moederboord, CPU, Gigabyte 6950, en 1 stick ram. - Geen verschil
-Alles uit de computer kast gehaald en opnieuw overal ingedrukt. - Geen verschil.
-Ander stopcontact gebruikt. - Geen verschil
-Gekeken of er ergens contact werd gemaakt met de kast. - Niets gevonden.
Mijn grootste verwarring is dit: Ik heb gisteren mijn computer de hele dag aan gehad met de nieuwe hardware er in, zonder enig probleem. Dus waarom zou de PSU het dan vanochtend ineens niet aankunnen?
Ik heb op internet gezien dat er veel verschillende mogelijkheden zijn, en ik heb er in ieder geval aardig wat geelimineerd, maar ik wil zeker weten dat als ik een onderdeel vervang dat ook echt de oplossing is. Ik heb er geen probleem mee om een nieuwe PSU te kopen, maar ik wil graag weten of dat het ook zal verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Maf
Dit is mijn probleem: Ik deed vanochtend mijn computer aan, en hij sloot binnen 5 seconden weer af, en startte toen weer op, enzovoorts. Daarna kreeg ik het voor elkaar om de computer hard te laten piepen toen ik hem aandrukte, maar dit is maar twee keer gebeurt, en heb ik daarna niet meer weten te hercreeeren.
Situatie:
Ik heb dit in mijn pc zitten:
Corsair AX 850 PSU
P67 GD65 B3
8 GB RAM
I7 2600K
1 500gb HDD + 2TB HDD
Gigabyte 2GB ATI Radeon 6950
Sinds gisterochtend heb ik dit in mijn computer toegevoegd:
MSI 6950 Twin Frozr III OC
Intel 320 80GB SSD
Dingen die ik heb geprobeert:
-Nieuwe Videokaart uit de pc gehaald. - Geen verschil
-Nieuwe Videokaart en SSD uit de pc gehaald. - Geen verschil
-Moederboord, CPU, Gigabyte 6950, en 1 stick ram. - Geen verschil
-Alles uit de computer kast gehaald en opnieuw overal ingedrukt. - Geen verschil.
-Ander stopcontact gebruikt. - Geen verschil
-Gekeken of er ergens contact werd gemaakt met de kast. - Niets gevonden.
Mijn grootste verwarring is dit: Ik heb gisteren mijn computer de hele dag aan gehad met de nieuwe hardware er in, zonder enig probleem. Dus waarom zou de PSU het dan vanochtend ineens niet aankunnen?
Ik heb op internet gezien dat er veel verschillende mogelijkheden zijn, en ik heb er in ieder geval aardig wat geelimineerd, maar ik wil zeker weten dat als ik een onderdeel vervang dat ook echt de oplossing is. Ik heb er geen probleem mee om een nieuwe PSU te kopen, maar ik wil graag weten of dat het ook zal verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Maf