Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vidyax
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11-2024
Tweakeraars,

Ik wil een (local) Minecraft server opzetten waarin ik eindeloos kan bouwen. Dus niet een multiplayer server. Ik wil ook geen zombies of wat dan ook, gewoon puur bouwen binnen mijn eigen Minecraft wereld.

Het is me gelukt een server op te zetten via de .exe die je kan downloaden op de site. Maar stel dat ik in kan loggen via de client (account aanmaken? hoe in te loggen op de server?), kan ik dan uberhaupt wel oneindig bouwen? Dat wil zeggen...is er geen limiet op het aantal blocks.

Graag hulp! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Waarom wil je een server opzetten als je alleen lokaal gaat spelen? In single player kun je ook oneindig bouwen en zijn de werelden ook oneindig groot (er worden steeds nieuwe stukken gegenereerd). Als je in single player de moeilijkheidsgraad op het laagste zet, dan komen er ook geen monsters.

Maar ja, je kunt ook in die multiplayer server oneindig bouwen. Je moet natuurlijk wel minecraft kopen om in te kunnen loggen. Ik vraag me wel af hoe je er bij komt dat er een limiet zou zijn op het aantal blokken, ik heb nog nooit ergens gelezen dat er een limiet bestaat, voor zover ik weet kun je altijd oneindig bouwen (maar je kunt wel maximaal X aantal blokken de lucht in).

Daarnaast past deze vraag misschien beter in [PC] Minecraft - Deel #2 ?

[ Voor 29% gewijzigd door Walance op 26-06-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream