Kom net tot de ontdekking dat ze skydrive hebben " verbeterd"
Dikke schrik,layout valt nog mee,al ben ik er ook niet echt enthousiast over.
Ik gebruik een deel van skydrive al paar jaar intensief zonder ellende en veel plezier.
Was ook spuermakkelijk foto's te posten waar dan ook op het internet.
Nu met de verbeterde versie is dat allemaal niet meer mogelijk,
URL van een foto te gebruiken.
URL van een foto door te sturen
Een foto,dmv de url in dezelfde browsers weer te geven,kan niet ,zal en moet downloaden.
Dus een persoon een rechtstreekse URL naar de desbetreffende foto uit een album,...kan niet neer,
En zo zijn d'r (vast) nog wel een paar van die onaangename verbeteringen doorgevoerd,waar we al jaren niet op zaten te wachten.
De laadtijden doen me bijna weer 56K6 tijdperk denken.
Maar de (TRAAAAAAG) fadende menuutjes.......da's echt de verbetering van de eeuw,dat was nu echt ik miste.
Ik vind al met al, weer eens een mooi voorbeeld,van de nieuwste features moeten verwerken in je site,zonder daat de bruikbaarheid daarbij belangrijk is.
En dan nog glashard durven beweren,je foto' s delen is nu nog makkelijker geworden.

Dikke schrik,layout valt nog mee,al ben ik er ook niet echt enthousiast over.
Ik gebruik een deel van skydrive al paar jaar intensief zonder ellende en veel plezier.
Was ook spuermakkelijk foto's te posten waar dan ook op het internet.
Nu met de verbeterde versie is dat allemaal niet meer mogelijk,

URL van een foto te gebruiken.
URL van een foto door te sturen
Een foto,dmv de url in dezelfde browsers weer te geven,kan niet ,zal en moet downloaden.
Dus een persoon een rechtstreekse URL naar de desbetreffende foto uit een album,...kan niet neer,
En zo zijn d'r (vast) nog wel een paar van die onaangename verbeteringen doorgevoerd,waar we al jaren niet op zaten te wachten.
De laadtijden doen me bijna weer 56K6 tijdperk denken.
Maar de (TRAAAAAAG) fadende menuutjes.......da's echt de verbetering van de eeuw,dat was nu echt ik miste.
Ik vind al met al, weer eens een mooi voorbeeld,van de nieuwste features moeten verwerken in je site,zonder daat de bruikbaarheid daarbij belangrijk is.
En dan nog glashard durven beweren,je foto' s delen is nu nog makkelijker geworden.

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1