Beste Tweakers community,
aangezien ik mijzelf noch steeds als techno noob beschouw kom ik hier in goed vertrouwen voor profesioneel en kundig advies.
ik ben al een tijdje (met beperkt budget @ +/_ 250E) opzoek naar een nieuwe telefoon.
in deze moderne tijden heb ik ook mijn verwachtingen een beetje opgeschroefd en wil een paar leuke functies waardoor ik in het smartphone segment beland ben. verder ben ik een happy Mac gebruiker, reis ik regelmatig voor langere periodes en woon ik niet in NL. voor mij helaas geen abbo dus.
IK wil graag:
wat raden jullie mij aan?
ikzelf zie door de bomen het bos namelijk al lang niet meer.
hopende op behulpzame en nuttige antwoorden verblijf ik.
Hoogachtend,
Henk de Noob
aangezien ik mijzelf noch steeds als techno noob beschouw kom ik hier in goed vertrouwen voor profesioneel en kundig advies.
ik ben al een tijdje (met beperkt budget @ +/_ 250E) opzoek naar een nieuwe telefoon.
in deze moderne tijden heb ik ook mijn verwachtingen een beetje opgeschroefd en wil een paar leuke functies waardoor ik in het smartphone segment beland ben. verder ben ik een happy Mac gebruiker, reis ik regelmatig voor langere periodes en woon ik niet in NL. voor mij helaas geen abbo dus.
IK wil graag:
- offline Navigeren te voet en in de auto.( dus een nette GPS en mogelijkheid kaarten er op te zetten)
- vertaal apps voor vele talen kunnen instaleren
- Wifi en bluetooth.
- een goed touchschreen of full qwerty (wordt eerste touchscreen).
- kalender syncen met laptop (met Google agenda of apple's Ical).
- redelijke fotokwaliteit en ook eens een filmpje kunnen maken.
- 3.5mm minijack voor goede koptelefoon ook redelijk geluid.
- niet elke dag moeten opladen bij normaal gebruik (4sms+10min bellen+ 2x email ophalen)
- overzichtelijk menu.
- threaded sms conversaties
- af en toe emails checken/sturen
geen vastlopers
wat raden jullie mij aan?
ikzelf zie door de bomen het bos namelijk al lang niet meer.
hopende op behulpzame en nuttige antwoorden verblijf ik.
Hoogachtend,
Henk de Noob