After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
nu.nl heeft nog tracking op z'n links zitten dmv een javascript onclick wat misschien een reden kan zijn, maar bij ons zijn het gewone links zonder poespas. Ik kan hier dus geen reden voor verzinnen, behalve dan dat het een de browser zou moeten liggen...
Intentionally left blank
Okee. Zal daar dan eens over mailen, misschien hebben ze daar wat aan. (Had al bugreport gestuurd....)
Zal de makers van Opera Mobile ook eens mailen, eens kijken wat die te zeggen hebben.
Hmm, in de standaard Android browser werkt het wel, zou het dan toch aan Opera Mobile liggen?
Weird: Als ik mijn vinger op de prijs van een willekeurig product hou dan krijg ik wél de optie voor openen in een nieuwe tab en krijg ik na het openen in een nieuwe tab gewoon de productpagina (met de prijzen) te zien. Eigenlijk hetzelfde wat je krijgt te zien als je op de naam van het product klikt.
Zal de makers van Opera Mobile ook eens mailen, eens kijken wat die te zeggen hebben.
Hmm, in de standaard Android browser werkt het wel, zou het dan toch aan Opera Mobile liggen?
Weird: Als ik mijn vinger op de prijs van een willekeurig product hou dan krijg ik wél de optie voor openen in een nieuwe tab en krijg ik na het openen in een nieuwe tab gewoon de productpagina (met de prijzen) te zien. Eigenlijk hetzelfde wat je krijgt te zien als je op de naam van het product klikt.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Er zijn twee verschillen tussen de link onder de productnaam en de link onder de prijs. De eerste heeft nog een title-attribuut, en de tweede heeft een mouse-over actie (prijspopup).
Er zit ook nog een link onder de thumbnail; kan je die wel in een nieuwe tab openen?
Er zit ook nog een link onder de thumbnail; kan je die wel in een nieuwe tab openen?
Intentionally left blank
Had de layout op compact staan, nu met thumbnails. De link onder de thumbnail kan wél in een nieuwe tab geopend worden.
Oscar Wilde
Zou mijn bugreport geholpen hebben? Opera Mobile v11.1 werkt goed bij zowel pw als nu.nl 

Oscar Wilde
Da's mooi
En daarmee was dit dus ook naar alle waarschijnlijkheid een bug in Opera zelf.
Case closed dan maar?

Case closed dan maar?

Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.