Toon posts:

DRINGEND HULP NODIG!! MUIS STUK.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.586 views

Anoniem: 397555

Topicstarter
Hey fijn dat jullie dit lezen en bereid zijn om te helpen. De computer waar mijn moeder op werkt is de muis stuk en werkt niet meer. Mijn moeder heeft over 4 dagen een rechtszaak tegen haar werk en nu werkt de muis niet meer op de pc waar ze moet werken. Daar kan ze ook op haar werk inloggen enzo.

Het betreft een USB muis.
We hebben een draadloze nieuwe muis gekocht, die doet het ook niet.
Lasermuis van deze pc gebruikt, werkt ook niet.

Kunnen jullie mij snel oplossen want de pc is vandaag nog nodig, morgen en overmorgen ect.!

Oplossingen:

USB: Hij herkant mijn lasermuis , maar hij doet niks
Batterijen zijn vol, is het probleem niet.

Het is echt in de pc.

Wat kan ik doen!?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Werken andere usb-apparaten wel? Welk OS heb je eigenlijk?

Wat je zou kunnen proberen is je usb-apparaten en de muis verwijderen bij apparaatbeheer, inclusief drivers, en deze dan opnieuw installeren. Wel eerst je usb-drivers van tevoren downloaden natuurlijk.

En je kunt in Windows prima zonder muis werken hoor, dus als het écht zo dringend is... Alt en Tab zijn je vrienden. Als het zonder muis te moeilijk wordt, kun je in het configuratiescherm ook "muistoetsen" inschakelen. Dan verplaats je de muisaanwijzer met het numpad.

[Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 25-06-2011 17:51]

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 20:48
Ten eerste, geen hoofdletter in de titel!

Zoek een ps2 muis, als dat nog mogelijk is...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 12:25
1) Rustig blijven
2) niet schreeuwen
3) Het topic op de juiste plek in het forum openen
4) Het probleem duidelijk omschrijven
5) Aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd
6) Eventueel een muis van de buren lenen
7) Via de advocaat uitstel aanvragen met als reden 'de muis is stuk'

Mogelijkheden genoeg.. begin maar met punt 1 t/m 6

Edit: misschien even de muis en de ontvanger opnieuw pairen: zie daarvoor de handleiding

[Voor 11% gewijzigd door mcsluis op 25-06-2011 17:54]

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 12:48
Wat kan ik doen!?
Koop een andere muis?

Enne, caps in je titel? Is jouw bericht belangrijker dan die van een ander?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als jouw PC het wel doet: waarom moeilijk doen met de muis? Zorg dat de documenten ook op meerdere systemen gebruikt kunnen worden, dan ben je iig de druk kwijt "want de muis doet het niet...".

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

WIJ KUNNEN JOU WEL SNEL OPLOSSEN HOOR!
VUL JE BAD MAAR MET 100L GOOTSTEENONTSTOPPER
@JE PC: HOU HET ECHT!

Hier komt iets hips te staan

Topicstarter
Paddywacker schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:51:
[...]

Koop een andere muis?

Enne, caps in je titel? Is jouw bericht belangrijker dan die van een ander?
Lees jij maar eerst voordat je begin te zeiken over een cap titel. Ik heb al een nieuwe muis gekocht van logitech en nog mijn lastermuis gebruikt die ik op deze PC gebruikt. Die doen het niet op die pc.
Beide doen het niet., alle 3 totaal dus niet.

En inderdaad, ik gebruik hele tijd alt en tab om allemaal zaken voor haar te doen maar zij kan dat niet zelf goed met pcs.
Het is handig inderdaad dat je muis kan instellen met pijktjestoetsen, dit zal ik eens proberen. Weet alleen niet precies waar je dat moet doen. Waar doe je dat precies?

EDIT: Heb het al gevonden, bedankt voor je inbreng. Even kijken hoe dat uitpakt :)

Ook moet ik op die PC kunnen werken want daar kan je op het werk inloggen.@cptchaos

En ik had ik nog mijn topic geupdate maar heeft ie niet gedaan , heb ook virusscanners gebruikt..anti malwarebyte. Niet geholpen.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 397555 op 25-06-2011 18:03]

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:30
MISSCHIEN MOET JE EVEN EEN ANDERE COMPUTER LENEN

Topicstarter
Joostje123 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:58:
MISSCHIEN MOET JE EVEN EEN ANDERE COMPUTER LENEN
gelukkig zijn er nog mensen die wel met oplossingen komen en niet kinderachtig om een CAP titel gaan doen.

• sebastius
  • Laatst online: 20:01

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Als al die USB muizen het niet doen, in verschillende poorten, dan is waarschijnlijk het USB gebeuren op het bord stuk. Misschien heeft de kast ook front-usb aansluitingen, probeer die ook eventjes. Werkt daar niks van dan vermoed ik dat je moederbord een defect heeft. Probeer eventueel nog een PS/2 muis, dit werkt bijna altijd.

Sowieso is het raadzaam even ALLE usb aansluitingen los te halen, machine helemaal van de stroom af, 10 minuten wachten en dan alleen met 1 muis testen. Mogelijk heb je de poort overbelast en klapt de zekering nog terug.

Werkt dat niet en je wilt het NU oplossen kun je de harddisk uit de machine halen en in een andere PC prikken. Dan kun je bij je bestanden. Het moederbord kun je ook vervangen maar dan moet je vaak Windows opnieuw installeren.

Hoewel ik (en sommige anderen) prima begrijpen dat je stress hebt zou je je misschien iets beter kunnen uiten op het forum. Maar dat wist je zelf ook wel, maar je hebt stress. In ieder geval succes.

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:40

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:59:
[...]

gelukkig zijn er nog mensen die wel met oplossingen komen en niet kinderachtig om een CAP titel gaan doen.
is het wellicht een idee om eens verschillende USB poorten te proberen en te kijken of de poort niet gewoon kapot is? Je kan dit doen door een ander apparaat aan te sluiten op deze poort. Ik neem aan dat deze computer meerdere USB-poorten heeft.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Iedereen nu kappen met kinderachtig zeiken over de titel.

Welk OS heb je? Als je win vista/7 hebt moet je even naar apparaatbeheer/Device manager (Hangt er vanaf of je nederlandse of engelse hebt), en kijken of je USB poorten überhaupt aan staan. Probeer ook eens front panel ipv mobo en vice versa

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:59:
Het is erg moeilijk iemand te helpen die geen nuttige informatie geeft en nogal paniekerig en daarna gelijk geirriteerd post. Je zet zelf de toon :) .

Je kunt nog zoveel zelf testen:
- muizen op andere computer/laptops
- Knoppix of Ubuntu live CD
- safe mode

Als het zo urgent is, andere computer gebruiken. En als dat niet kan, waarom niet? Geef nauwkeurige en specifieke informatie, niet paniekerig etc.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• stardusk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04-2021
Wat zijn de specs en os van je systeem en wat heb je verder aan usb hangen?

Als we dat hebben helpt dat misschien wel

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:45

Zeror

Ik Henk 'm!

Je zou als noodoplossing een muis met PS/2 aansluiting kunnen proberen, mits de computer hier een aansluiting voor heeft natuurlijk.

Bovenstaande zou je ook kunnen proberen met zo'n dingetje:

http://www.poweredusbhub.info/images/e/180548414673_0.jpg

[Voor 34% gewijzigd door Zeror op 25-06-2011 18:16]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Topicstarter
Kijk bedank mensen, was inderdaad een foutje maar ik dacht dit is een snelle manier om aandracht te trekken.
Ik heb inderdaad zeer zeer onoverzichtelijk gepost. Excuses daarvoor.

NIEUWS: ik heb ingesteld dat je toetsboord als muis kan gebruiken maar is niet helemaal ideaal natuurlijk.

@Je kunt nog zoveel zelf testen:
- muizen op andere computer/laptops
- safe mode

Muizen werken gewoon op andere pcs, tweede punt ken ik niks van en 3e punt heb ik inderdaad nog niet geprobeerd.

@ andere mensen, de usbs doen het wel maar ook weer niet. Kijk ik heb een draadontvanger dingetje via usb aan me pc. Die ontvangt signalen van muis en toetsenboord. Toetsenboord doet het dus gewoon, dus de usb doet het ook gewoon. Ook detect de pc dat ik de muis van deze computer waar ik bezig ben, detect. Hij herkent dus andere muizen wel

Maar een usbstick herkent hij niet meer, kan ik niet openen bij deze computer, ook weer vaag.

OS die ik gebruik windows XP, ook geeft microsoft essentials virusscanner (gratis versie) opeens aan dat de windows die erop zit niet legaal is en dat de virusscanner over 30 dagen ophoud.
Ook opeens uit het niets, staat al jaren op deze gekochte windows cd.

• sebastius

sebastius

Maak nu een backup van alle documenten en ga op een andere PC werken. Simpelste oplossing.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://www.infotheek.nl/v...tops-Notebooks-huren.aspx

Nou de aandacht heb je hoor!
Was het verzoek om je op te laten lossen toevallig ook een foutje ? Zoniet moet je gewoon in de koelkast stappen dan word je vanzelf na verloop van tijd vloeibaar :9

[Voor 59% gewijzigd door Fish op 25-06-2011 18:18]

Iperf

Topicstarter
sebastius schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:15:
Maak nu een backup van alle documenten en ga op een andere PC werken. Simpelste oplossing.
Kan niet want op de werk inloggen moet op die pc. En het is echt vaag dat zon muis gewoon stil staat, met toetspad doet ie het wel..

En een ps/2 muis heb ik jmmrgenoeg niet meer, misschien kan ik die van kenissen regelen ook al lijkt me dat niet echt de oplossing.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:45

Zeror

Ik Henk 'm!

Nu ik er nog over nadenk. Heb je alle USB-poorten geprobeerd op de computer? Misschien is de betreffende USB-poort gewoon wat vuil of zit er stof in. Kijk daar eens naar.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• sebastius

sebastius

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Kan niet want op de werk inloggen moet op die pc. En het is echt vaag dat zon muis gewoon stil staat, met toetspad doet ie het wel..

En een ps/2 muis heb ik jmmrgenoeg niet meer, misschien kan ik die van kenissen regelen ook al lijkt me dat niet echt de oplossing.
ze logt in, maar gaat ze dan een virtuele machine in? Is die virtuele bak niet vastgelopen/geblokkeerd? Ik bedoel, ze heeft een rechtzaak tegen haar werk en gaat nu op haar werk inloggen? Vreemd verhaal.

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 19:24
Rakkerzero schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:18:
Nu ik er nog over nadenk. Heb je alle USB-poorten geprobeerd op de computer? Misschien is de betreffende USB-poort gewoon wat vuil of zit er stof in. Kijk daar eens naar.
Als ik het goed begrijp heeft hij één ontvanger voor zowel muis als toetsenbord, zo'n set. Het toetsenbord doet het nog prima, dus vraag me af of het probleem bij de usb ligt, en niet aan drivers / windows.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Jongen ga eens rustig en normaal typen, het is bijna ergerlijk om te lezen.
Hoezo kan niet ? vraag dan aan de systeembeheer om met spoed iets te fixen dan.

Iperf

Topicstarter
DEiE schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Als ik het goed begrijp heeft hij één ontvanger voor zowel muis als toetsenbord, zo'n set. Het toetsenbord doet het nog prima, dus vraag me af of het probleem bij de usb ligt, en niet aan drivers / windows.
ja inderdaad dit dus. En zon ps/2 ingang heeft de pc wel, maar zon stuk kan ik niet kopen want winkels zijn dicht. En ja het is beetje raar, maar zoals jullie weten worden oude mensen van 55+ sneller ontslagen, en probeert de gemeente dat ook bij mijn moeder. Ze werkt inderdaad in zo virtuele machine via internet met inlogcodes.

En systeembeheer vragen? Wat bedoel je?

• sebastius

sebastius

als ze via internet inlogt op een virtuele bak kan ze dat ook vanaf een andere machine!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

sebastius schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:23:
als ze via internet inlogt op een virtuele bak kan ze dat ook vanaf een andere machine!
Tenzij deze bak van de werkgever is. Als dat het geval is, hebben die geen servicedesk? Mogelijk kunnen die een vervangende PC leveren. Andere optie is natuurlijk dat ze op kantoor verder werkt.

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sebastius schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:23:
Laat ik het anders vragen, waarom kan het niet met een andere pc ? (zoals je hierboven claimed)

daarom heb ik het over systeembeheer

[Voor 6% gewijzigd door Fish op 25-06-2011 18:26]

Iperf

Topicstarter
Hehe, nee want het is een soort oorlog met haar werk.. ze proberen haar te ontslaan..en rechtzaak is over paar dagen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Start de PC eens gewoon helemaal op en laat deze eens 10 min staan. Daarna via het toetsenbord de PC opnieuw opstarten. Ik zie wel vaker PC's die helemaal niets lijken te doen op USB maar na wat reboots weer prima werken.

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:17

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heb je écht geen andere PC in de buurt waar je de bestanden middels bijvoorbeeld een USB-stick op over kunt zetten?

• Blue Knight
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:26:
Hehe, nee want het is een soort oorlog met haar werk.. ze proberen haar te ontslaan..en rechtzaak is over paar dagen.
Ze heeft een conflict met haar werkgever waarbij ze mogelijk ontslagen wordt, en ze heeft nog toegang tot het netwerk? Ze zijn lekker slim bezig daar..

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ze is nog niet ontslagen natuurlijk

Waarom kunnen de documenten niet worden gekopieerd ? en wat heb je zelf al geprobeert om dat te bewerkstelligen

[Voor 62% gewijzigd door Fish op 25-06-2011 18:29]

Iperf

Topicstarter
fish schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:25:
[...]

Laat ik het anders vragen, waarom kan het niet met een andere pc ? (zoals je hierboven claimed)

daarom heb ik het over systeembeheer
Mijn moeder zij dat gaat niet lukken maar misschien kan inderdaad wel, zal zo ff testen. Maar.. de printer is aangesloten op de andere pc, ben software cds kwijt dus kan niet op deze pc de printer aansluiten.

én het is fijn als de muis gwoon op die pc het weer doet.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:28:
[...]

Mijn moeder zij dat gaat niet lukken maar misschien kan inderdaad wel, zal zo ff testen. Maar.. de printer is aangesloten op de andere pc, ben software cds kwijt dus kan niet op deze pc de printer aansluiten.

Boehoe, 7391323921749230942342 printerdrivers te krijgen op internet en de jouwe zit er niet tussen :?
Kalmeer nou even en ga even gestructureerd te werk

Iperf

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:40

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:28:
[...]

de drivers voor zo een beetje elk apparaat is gewoon op het internet te vinden. Dus ik denk niet dat dit een belemmering zou moeten zijn. Je geeft aan dat het zo een groot probleem is dus zou ik zeggen pak die andere PC en test gewoon of dit werkt!

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Jullie structuur is totaal onduidelijk

als je niet via unc/paden of shares de documenten naar binnen kunt trekken maar wel printen. dan zou je kunnen overwegen om een pdf printer te installeren e.g. cutepdf zo hou je je documenten digitaal beschikbaar.

Iperf

• drunkfux
  • Laatst online: 22-05 10:38
@Furfixz, ik heb dit ook eens gehad bij een klant, op een of andere manier had het met de stroom te maken. Even de pc uitdoen, stroomkabel loskoppelen, paar keer op de aan/uit knop drukken om de reststroom uit de pc te verwijderen, stroomkabel weer aansluiten, naar Windows starten en nog eens proberen.

Klinkt raar maar het werkte echt.

Systeem Specs

Topicstarter
Oke net getest, en mijn had gelijk , het werkt niet, inloggen op deze pc op haar werk kan niet.
''Your credentials are invalid. Try again or contact your system administrator.''
'
Dus ja, beetje onhandig nu werken op een pc met toetsenboord als muis.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:58

Twazerty

AVCHDCoder developer

open dan een teamviewer sessie als het zo belangrijk is dat je een muis wilt gebruiken.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BTW je kan inprincipe alles doen mbv keyboard. Is even wennen en je doet er af en toe wat langer over, maar soms is het ook sneller. Probeer het zo eens?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Waarom kopieer je de documenten niet naar een andere laptop ?
Ga naar de winkel en koop er gewoon één als je die niet hebt.

Synergy is een oplossing om je muis en keyboard te sharen naar een andere pc, heul handig.

Dus de defecte pc wordt dan een client in synergy en de goeie de server. dan kun je zo met je muispointer van pc1 naar pc 2 gaan (ook text copy pasten enzo)

[Voor 9% gewijzigd door Fish op 25-06-2011 18:46]

Iperf

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fish schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:45:
Dus de defecte pc wordt dan een client in synergy en de goeie de server. dan kun je zo met je muispointer van pc1 naar pc 2 gaan (ook text copy pasten enzo)
Neem aan dat je het andersom bedoeld? :?

• Anoniem: 301785
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
http://www.ehow.com/how_4460842_fix-pc-mouse-problems.html

Heb je dit al gelzen?

Reinstall PC mouse drivers. In Windows, open "Control Panel" then "System." Select the "Device Driver" tab then scroll to and select your mouse. Uninstall any drivers that are listed. Unplug the mouse then reboot the PC. Reboot the system again, plug the mouse back in, then allow Windows to reinstall the drivers if prompted.

Read more: How to Fix PC Mouse Problems | eHow.com http://www.ehow.com/how_4...oblems.html#ixzz1QJ6gUs5o

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

CptChaos schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:46:
[...]
Neem aan dat je het andersom bedoeld? :?
Nou nog maar een keer gelezen, maar nee ik bedoel het niet andersom

Iperf

Topicstarter
Oke. Bedankt voor alle reacties. Ik gebruik het toetsenboord als muis en is inderdaad wennen en ook irritant geloof mij, als je pijltje naar links doet bijv: gaat ie heel langzaam en dan pas sneller enzo.
We kunnen de pc gebruiken.

Alleen dit is wel minder belangrijk zal wel mooi zjn, hoe ga ik een werkende muis krijgen? Is niet meteen nodig maar hij moet natuurlijk wel weer doen.

En @ drunkfux, gedaan. stroomkabel eruit, aanknop 5x ingedrukt, opnieuw opgestart maar nee hoor. :(

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-12-2022
drunkfux schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:40:
@Furfixz, ik heb dit ook eens gehad bij een klant, op een of andere manier had het met de stroom te maken. Even de pc uitdoen, stroomkabel loskoppelen, paar keer op de aan/uit knop drukken om de reststroom uit de pc te verwijderen, stroomkabel weer aansluiten, naar Windows starten en nog eens proberen.

Klinkt raar maar het werkte echt.
Om hier even op in te haken, kijk eerst eens of je USB poort het nog doet door er bijvoorbeeld een USB stick in te steken. Werkt die normaal dan is het inderdaad iets met stroom. Dan zul je je muis op een powered usb hub moeten hangen

Topicstarter
fish schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:48:
[...]

Nou nog maar een keer gelezen, maar nee ik bedoel het niet andersom
Dit wou ik inderdaad proberen, gisteren, maar toen ik uninstall drukte zei de pc: weet u zeker dat u de muis wilt verwijderen. Toen dacht ik, doe het toch maar niet want straks installeert hij hem niet eens meer, nog verder van huis.

Topicstarter
E-razor1984 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:49:
[...]

Om hier even op in te haken, kijk eerst eens of je USB poort het nog doet door er bijvoorbeeld een USB stick in te steken. Werkt die normaal dan is het inderdaad iets met stroom. Dan zul je je muis op een powered usb hub moeten hangen
Had ik al eens ergens geantwoord: Mijn connector via usb doet het, toetsenboord en muis werken via die connector. Alleen toetsenboord doet het, muis niet.

Andere muizen, bijvoorbeeld met draad, usb ook, doet het ook niet.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

uninstall ?

Ja doe maar, het is niet alsof hij het nu wel doet.

Iperf

• Blue Knight
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:49:
[...]

Dit wou ik inderdaad proberen, gisteren, maar toen ik uninstall drukte zei de pc: weet u zeker dat u de muis wilt verwijderen. Toen dacht ik, doe het toch maar niet want straks installeert hij hem niet eens meer, nog verder van huis.
volg de aanwijzingen op de onderstaande website, dan wordt de driver weer opnieuw geinstalleerd.
http://bloodycomputer.blo...ing-how-to-reinstall.html

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 19:33
Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:40:
Oke net getest, en mijn had gelijk , het werkt niet, inloggen op deze pc op haar werk kan niet.
''Your credentials are invalid. Try again or contact your system administrator.''
'
Dus ja, beetje onhandig nu werken op een pc met toetsenboord als muis.
Ehm, dat wil gewoon zeggen dat haar inloggegevens niet goed zijn. Waarschijnlijk geeft ze het verkeerde domein op. Standaard is het PCnaam\gebruikersnaam maar het moet dus domeinnaam\gebruikersnaam zijn. JE weet neem ik aan wat het domein is? (en nee, dat is niet de website zoals bedrijf.nl).

Topicstarter
Ik zal zo kijken of ik de muis moet uninstallen.

En op die pc staat in haar internetbalk: portal.''gemeentesite''.nl

die heb ik hier ookgebruikt , kon daar inloggen met haar gegevens, code via mobiel gekregen, voer ik die in, krijg je die error.

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 11:55
Niet van toepassing!

Maar werkt de toetsenbord ook op USB?

[Voor 86% gewijzigd door Spookie op 25-06-2011 19:03]

Topicstarter
timgoud schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:02:
Niet van toepassing!

Maar werkt de toetsenbord ook op USB?
toetsenboord is draadlos net als muis. Heb een connector dingetje via usb, daar connecten ze draadloos me.

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 15:33
En heb je dat toetsenbord inclusief ontvanger wel verwijderd toen je een andere USB-muis probeerde?

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 20:49
Het is al eens gezegd maar genegeerd; bespaar je veel moeite en download even de Ubuntu Live CD/USB en probeer hem op die pc. Als de muis (/muizen) daar niet werken is het vrijwel zeker dat het een hardware probleem is, werken ze wel dan ligt het probleem aan de drivers van windows. Anders blijf je maar gokken.

Anoniem: 129319

Twazerty schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:42:
open dan een teamviewer sessie als het zo belangrijk is dat je een muis wilt gebruiken.
Indd, je hebt toch een 2de PC staan? Je kan met de goede PC gewoon de 'slechte' computer overnemen, via Remote Desktop (google) of Teamviewer (Google). Dan krijg je het scherm van de slechte computer op de goede en kan je gewoon dat toetsenbord en muis gebruiken.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01
Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:14:
OS die ik gebruik windows XP, ook geeft microsoft essentials virusscanner (gratis versie) opeens aan dat de windows die erop zit niet legaal is en dat de virusscanner over 30 dagen ophoud.
Ook opeens uit het niets, staat al jaren op deze gekochte windows cd.
Klinkt toch als scareware die je pc gehijacked heeft!

Microsoft Security Essentials zou namelijk NOOIT zeggen dat het over 30 dagen er mee ophoudt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Anoniem: 261479
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Live CD is de simpelste manier om te testen of het aan de PC ligt, of de software (win xp in dit geval).

Download bijvoorbeeld de Ubuntu Live CD vanaf hier:
http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download
Brand op cd/dvd en start daarvanaf op. En dan eens zien of je muis daar wel beweegt! Wel? dan is het een software probleem in windows XP. Probeer de driver eens te verwijderen/herinstalleren, werkt dat niet, dan plaats je de windows installatie cd, start daarvanaf op, en doe alsof je gaat installeren. Hij zal dan aangeven dat er al een windows XP installatie is gevonden, en of je deze wilt reparareren. Je drukt dan op R, en dan gaat hij heel windows herstellen.. wellicht dat dat je probleem oplost. (let op: heb je XP Pro erop, dan moet je de XP pro cd gebruiken, en bij Home Edition hetzelfde, de home CD, anders zal deze optie niet worden gegeven).

Doet hij het in de Live CD ook niet? dan moet je het bij de pc gaan zoeken. Begin eens met een Bios reset.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Anoniem: 397555 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:14:
[...]
tweede punt ken ik niks van
Als je daar niets van "ken", dan let je toch niets om Google te gebruiken en op te zoeken wat het is? Je moet er zelf wel wat voor doen. Live CDs zijn de beste manier om uit te vinden of het een hardware of software probleem is, en als het dat eerste is, dan zijn veel aanpakken zinloos.

Als ik het zo lees kun je beter iemand erbij halen die er meer verstand van heeft, want het eigen kennisniveau is waarschijnlijk niet hoog genoeg (op zich niet erg) en je bent te ongeduldig om zelf op zoek te gaan :) .

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ramon schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:21:
[...]

Klinkt toch als scareware die je pc gehijacked heeft!

Microsoft Security Essentials zou namelijk NOOIT zeggen dat het over 30 dagen er mee ophoudt.
Volgens mij hangt dit samen met de validatie van Windows en is het zeker wel mogelijk dat Security Essentials er mee stopt.

Topicstarter
NMNN schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:10:
En heb je dat toetsenbord inclusief ontvanger wel verwijderd toen je een andere USB-muis probeerde?
nee niet geprobeerd. Zal ik zo doen.

- Live cd zal ik proberen, sorry voor negeren.
- teamviewer ken ik maar is beetje onhandig en lost probleem niet op.
- scareware, wat is dat? Misschien is het toch een virus.

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 16:49
scareware zegt dat je pc is besmet, biedt aan dat te fixen en installeert zo het eigenlijke virus.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 16:55
Dit gaat dicht. En wanneer ik tijd heb ga ik er even rustig voor zitten. Wil iedereen alvast even volgende link geven: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Voor diegene die netjes een TR hebben gezet. Hartstikke bedankt!!!

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee