Toon posts:

EEn goede mediaspeler voor je tv ?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Anoniem: 306958

Topicstarter
Beste mensen ,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor deze website het heeft me op gebied van hardware en software een hoop ellende bespaard .
Ik wilde jullie graag vragen of jullie weten wat een goede mediaspeler is die moeiteloos Iso bestanden Video_ts betanden en img bestanden afspeelt . Ik wilde vanavond even naar de mediamarkt als je daar uberhaupt al een goede prijs/kwaliteit apparaat kan kopen ?
Ik zou het op prijs stellen als jullie me hier mee kunnen helpen , ik heb het forum al afgezocht maar wil eigenlijk een up-to-date apparaat .
dank jullie alvast,

Miguel

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:40

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ik heb zelf de BoxeeBox als media speler, en ben hier zeer goed over te spreken. Het enige is dat de Boxee zelf geen interne harddisk heeft dus je moet hem op het netwerk aansluiten, en je bestanden op PC/NAS hebben staan. Ik kan alleen niet uit je verhaal opmaken wat je wensen zijn naast de 2 formaten welke aangeeft. Dus iets meer info zal wel op zijn plaats zijn.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Anoniem: 306958

Topicstarter
Bedankt voor je reply,
Het gaat er voornamelijk om dat we films kunnen kijken zonder dat die rottige dvd schijven iedere keer te branden . Het liefste wil ik er met interne harddisk zonder dat er een netwerk aan te pas kan komen maar als dat niet anders kan dan moet het .

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-02 15:18

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:40

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Het kan wel anders! Ik heb niet gezegd dat je een Boxee moet kopen. Er zijn legio andere mediaspelers welke de optie hebben tot een interne HDD, zoals bijvoorbeeld een Popcorn. Ik weet zelf niet welke mediaspelers de MM in hun assortiment heeft, kom er namelijk nooit. De formaten welke jij aangeeft ondersteunen de meeste mediaspelers wel. Verder is mij ook niet duidelijk wat je budget is. Je kan namelijk ook een NAS neerzetten en de mediaspeler daar op aansluiten. Er zijn zoveel verschillende opties, maar dan moet je wel even wat meer info geven over bijvoorbeeld wat je er aan uit wil geven.
Verder is het misschien een idee om in de pricewatch te kijken naar verschillende mediaspelers, met daarbij de prijzen en specificaties en wellicht user reviews!

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat is een vrij makkelijke vraag!

Zoek enkele mediaspelers uit die je bevallen en bekijk vervolgens de supported media lijst (of de handleiding).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee