Toon posts:

slechte ervaringen met Eurotwice

Pagina: 1
Acties:

• zimmiz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-05 19:49
Een paar jaar geleden las ik nog met regelmaat berichten met klachten over Eurotwice, een repaircentrum voor HTC toestellen.
In 2011 is er kennelijk nog niet veel veranderd bij Eurotwice.

Jammergenoeg doet Belcompany er ook zaken mee en is mijn toestel dus nu al 5 weken weg. We gaan nu inmiddels de 6e week in.
Heel veel telefoontjes verder (Belcompany winkel en klantenservice, HTC klantenservice, Eurotwice zelf tig keer) en ik ben nog geen meter verder gekomen.
Maandag wordt ik hopelijk teruggebeld door BC met een fatsoenlijke oplossing, maar dat is ook nog maar de vraag.

Mjin Desire S moet een nieuw moederboard krijgen. Het toestel heb ik op 20 mei ingeleverd bij de BC en sinds 25 mei staat de status bij Eurotwice op 'wacht op onderdelen'. 3 weken achter elkaar 'beloofde' men mij dat de zending met onderdelen zou binnen komen, maar niets hoor.
Afgelopen week zouden ze me terugbellen, ook niet. Dus zelf maar weer gebeld en hetzelfde verhaaltje weer moeten aanhoren.
Intussen loopt mijn abonnement natuurlijk wel gewoon door en bellen met de klanteservice kost 80 eurocent per minuut, je bent een euro 3 tot 4 armer om het standaard verhaal weer aan te moeten horen.

Zowel bij HTC als bij BC zeggen ze dat het inderdaad abnormaal lang duurt. Normaal is het kennelijk 2 tot 3 weken.
Een klacht per email naar Eurotwice heeft ook geen reactie opgeleverd. Nog niet een standaard mail dat ze iets hadden ontvangen.

Wie heeft er nog tips of trucs om de zaak wat te versnellen, want ik zit er echt niet op te wachten om nog eens 2 weken zonder smartphone te zitten.
Wordt er echt doodziek van :( .

Roland

[Voor 6% gewijzigd door zimmiz op 25-06-2011 17:03]

Anoniem: 22659

Uitgangspunt hierbij zijn twee zaken:
1) BC is jouw aanspreekpunt
2) je bereikt waarschijnlijk meer door vriendelijk te communiceren dan door je heel stug op te stellen

Volgens mij is het zaak om eerst even formeel aan te geven dat je het erg lang vindt duren en dat je hiervan overlast ondervindt. Geef hierbij gelijk een deadline aan waarbinnen de reparatie afgerond moet zijn (even opzoeken wat een redelijke termijn is). Mocht men voorbij gaan aan die redelijke termijn dan is de volgende stap om BC in gebreke te stellen.

Mijn verwachting is dat je toestel binnen een paar weken is gerepareerd en dat al die moeite voor niets zal zijn. Wellicht dat je beter kunt kijken of je binnen BC iemand kunt vinden die jouw belangen gaat behartigen. Vind een pesoon die jouw zaak eigen maakt en regelmatig contact opneemt met dat reparatiecentrum om die reparatie te bespoedigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zimmiz
Ik weet dat BC mijn aanspreekpunt is, dat is tenslotte de leverancier en de afhandelaar van de klacht.
Echter, in de winkel was men niet echt bereid om er even achteraan te bellen, derhalve hoofdkantoor gebeld en zoals ik al schreef hoop ik maandag een telefoontje te krijgen hoe men het gaat oplossen.

De redelijke termijn is mijns inziens al verlopen en van een stugge opstelling van mijn kant is helemaal geen sprake.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Was ook even benieuwd of er nog meer mensen waren die al zo lang zitten te wachten op een reparatie van hun HTC bij Eurotwice.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 22659

zimmiz schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:40:

Was ook even benieuwd of er nog meer mensen waren die al zo lang zitten te wachten op een reparatie van hun HTC bij Eurotwice.
Waarschijnlijk wel, maar je hebt zo weinig aan die wetenschap ;)

• zimmiz
Verlossing !
Esmeralda van klantenservice Belcompany belde vanmiddag terug, er lag een nieuw toestel voor me klaar in de winkel.
Helemaal goedgekomen dus.
Goeie service dus van Belcompany, met Eurotwice zijn we klaar !

[Voor 9% gewijzigd door zimmiz op 28-06-2011 18:50]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee