Toon posts:

Presentator

Pagina: 1
Acties:

• RadioMike
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-01 08:40
Geachte redactie,

Niet om het een of ander, maar ik moet even wat over een van de presentators van dit filmpje kwijt (tijdens Batman Arkham City review) reviews: E3: Batman: Arkham City .

Ik hoopte namelijk een in een vogelvlucht te kunnen zien wat de nieuwe Batman game gaat zijn... maar dit is meer een straalmotor-aangedreven-roofvogel-vlucht! Hij slikt woorden in, is soms niet te verstaan en raast als een idioot door de zinnen heen...

Is het misschien een idee om hem op presentatie-training te sturen?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
We verzamelen alle feedback over de E3-video's en zullen ook deze opmerking meenemen bij de evaluatie.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:34
Ik snap al waarom ie zo begint te stotteren en woorden begint te vergeten, zie maar naar dat moois dat er rond loop (vrouwelijk Joker :o)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee