• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Wauw, wat mooi. Zo'n enorm vlak stuk metaal vráágt om mooie gravering, of een paintjob piece of art :D

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Prachtig l3p!! Ik hoop dat je het blok juist zo kaal houd, geen graveringen niets. Juist erg exclusief... Maar dat is smaak afhankelijk nauurlijk.. Het word weer een meesterwerkje. KUTGW!

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• CDA441
  • Laatst online: 12-02 11:22
i looked at this case and then at that card
Afbeeldingslocatie: http://data.whicdn.com/images/13567961/jizz-in-my-pants-jewish_large.jpg

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 13:15

Janao

Dog Clubbing Cat

er hoeven zeker geen gekke tribals op ofzo (dat zou ik in ieder geval niet mooi vinden), het zou mij daar in tegen niets verbazen als er eenzelfde logotje op komt te staan als op zijn mobo block

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat een pret kerel. Leuk dat je hulp uit alle hoeken krijgt! Wat een project!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Als er wel iets in moet worden gegrafeerd Mars Rog symbool, en L3P L4N. Maar dan zit je weer mee van hoeveel kost dat extra e.d. en Lief met Puppy ogen aankijken?

• T.Libbrecht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-01-2022
Wouw dit is echt een leuke mod! Ik kan niet wachten om te zien hoe alles gaat passen.
Top bezig d:)b

Macbook Pro 17" Late 2011

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Woosh! Da blok word übervet!

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Verwijderd

Als het blok klaar is, nog een paar maken en verkopen aan andere MARS II eigenaren :P

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Wow... Als ik Queepee zou wezen, dan zou ik ook even contact opnemen met EK... Misschien willen ze de cad data + cnc programma's wel kopen. Scheelt ze al flink wat tijd aan R&D, dus wie weet.

Tis een erg bruut kaartje, ik had gelezen dat die kaart bij tijden richting de 800W kan trekken... Is de koelcapaciteit van je WC setup daar wel op berekend L3p?

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Geweldig, dat hele proces om een waterkoelblok te maken _/-\o_

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

O_O WHAT THE **** !
Die kaart is echt ZIEK. Normale mensen zouden die kaart zo voorzichtig mogelijk in hun PC stoppen en nooit meer aanraken uit schrik iets kapot te maken, jij sloopt hem uiteen en laat een custom full cover waterblock maken. Meneer l3p, can I has your babies ?

Android developer & dürüm-liefhebber

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:05:
Als het blok klaar is, nog een paar maken en verkopen aan andere MARS II eigenaren :P
Inderdaad. Mensen die deze videokaart kopen willen vast ook wel zo'n blok. Ik denk dat je er 10 sowieso makkelijk kwijt kan raken, ook al zijn er maar 1000 kaarten.

• Singular1ty
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

PilatuS schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:14:
[...]

Inderdaad. Mensen die deze videokaart kopen willen vast ook wel zo'n blok. Ik denk dat je er 10 sowieso makkelijk kwijt kan raken, ook al zijn er maar 1000 kaarten.
Limited edition van maken en serienummer in de blokken graveren :D Maar wel goeie quality control uitvoeren, als je een lek blok verstuurd en iemands MARS sloopt maak je geen vrienden. Enfin als ik Quepee's eerdere werk heb gezien draait 'ie hier z'n hand niet voor om.

Maar zonder gein, dit wordt echt steeds mooier. Zonder me verder al teveel met het design te bemoeien vraag ik me alleen af of bij het huidige ontwerp de flowrestrictie tussen de twee cores in niet relatief hoog is vergeleken met waar de fin of pin arrays voor de cores komen... Voorzover ik verstand van waterblocks heb wil je het juist andersom hebben of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Singular1ty op 22-12-2011 20:35 ]

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Mijn god... een speciaal waterblock maken :O
Ik zou zo'n ding 1 niet kunnen betalen 2. niet aan durven raken 3. niet met een schroevendraaier in de buurt komen
En jij zet als het ware de zaag erin, schroeft alles open wat los en vast zit en dat ding werkt nog steeds :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• FiXeL
F.West98 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:42:
Mijn god... een speciaal waterblock maken :O
Ik zou zo'n ding 1 niet kunnen betalen 2. niet aan durven raken 3. niet met een schroevendraaier in de buurt komen
En jij zet als het ware de zaag erin, schroeft alles open wat los en vast zit en dat ding werkt nog steeds :P
Als de hardware gesponsored word, is die drempel een stuk lager. :9 Magoed, L3p heeft zeker lef om zo'n duur kaartje van zijn garantie te ontdoen. _/-\o_

Mn 3D printer blogje..

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:19
* naarden 4ever trekt het colablikje van gisteren uit de prullenmand...

Wow... Da's groot!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ok. Dit is ziek :|

Professioneel Heftruck Syndroom

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
2. niet aan durven raken 3. niet met een schroevendraaier in de buurt komen
Als je veel met hardware werkt weet je dat het niet kapot gaat als je er normaal mee omgaat. Gewoon goed opletten wat je doet en er rustig mee werken is genoeg. (Die dingen kunnen ook nog eens meer hebben dan je denkt. Heb wel eens een CPU laten vallen bijvoorbeeld :X )

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 22-12-2011 21:34 ]

WOW wat een reacties 8)7 _/-\o_

Vandaag was weer een heel drukke dag dus niet veel tijd om iedereen stuk voor stuk te beantwoorden :)

Heb blok is nog lang niet klaar, ik wil het koelblok namelijk een 'Mars 2' look geven.
Ik weet dat smaken verschillen, aan de ene kant wil ik ook een clean blok, maar aan de andere kant wil ik ook wel iets want anderen nog niet gedaan hebben. Nu is de mogelijkheid er :)

Of ik het ga redden met 1x 280 1x 140 en 1x120 is zelf voor mij spannend.
Daar kom ik pas achter als alles draait :+

Ik moet ook eerlijk toegeven dat me met gesponsorde hardware net iets meer durft, maar bij waterkoeling moet je sowieso net iets meer durven. Misschien dat ik ook net iets meer doe omdat ik nog maar zelden iets kapot gemaakt heb dmv lekker hobbyen (afkloppen deze keer dan maar :P )

Of er meer blokken gaan komen, geen idee, denk het niet. Eerst zal deze dan getest moeten zijn om daarover te beslissen samen met Quepee en Daniel ;)

Dus more to come :)

[ Voor 16% gewijzigd door l3p op 22-12-2011 22:14 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Gefeliciteerd met je MotY nominatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je!

Genomineerd voor Mod Of The Year op Bit-Tech samen met 5 andere Beneluxers van de 25 deelnemers!

Charge! by Frenk Janse (Frenkie)
FLush by Kenneth Machielsen (K.3nny)
L3p D3sk - Silent Workstation by Peter Brands (l3p)
Silverstone TJ11 Carbon by Richard Keirsgieter (keir)
USS Eurisko by Sander van der Velden (asphiax)
White by Alain Simpels (alain-s)

Je kan 10 stemmen uitbrengen, please help een handje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/Bit-Tech/MOTY.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door l3p op 23-12-2011 18:12 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
zal morgen even stemmen

[ Voor 58% gewijzigd door [Remmes] op 23-12-2011 23:12 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:43
Effe zomaar een custom blok maken :O .
En dan in zo'n korte tijd. Ik vraag me af wat ze bij EK doen enz in al die tijd :p .
Ok dit blokje meot nog getest worden en gefreest maar volgens mij wordt het wel wat hoor.
Als ik de mars had, had ik zo een blokje van je gekocht maar heb voor beide geen geld.
Ga zo or met deze mod! Denk dat dit het meeste geweld in het kleinte doosje is :P .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een stille fan hier, al sinds tijden.

Ben wel benieuwd naar een 3dmark / cm^3 ratio, ook in vergelijking met je d3sk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 12:57
in solidworks kun je toch via floXpress analysys wizard je koel capaciteiten van je blok testen?
misschien een leuke optie om te kijken of het nog zin heeft om je oppervlak van je blok aan te passen met bv bergjes of gootjes waar t water langs stroomt. via CNC dat laten frezen lijkt me geen moeilijke opgave. camworks werkt erg fijn met Solidworks;)

keep up the good work! me like!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 14:00
weer een tot nu toe prachtige mod l3p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Ik volg deze mod al een tijdje en ik kan niet anders zeggen dan cutting edge performance mod! Natuurlijk is het modden van een Mars II met WC aan de ene kant gewaagd maar ook diepe waardering voor de uitvoering!

Het net zoiets als een Gumpert Apollo krijgen en hem dan uit elkaar gaan schroeven om hem nog lichter en sneller te maken, wrong, but yet, so right :)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

inderdaad.. wanneer ga je modden op aanvraag?! dan houd ik me wel aanbevolen haha

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Een kaartje van € 1300,- open schroeven om te gaan modden...
Kan er volgens mij maar ééntje zijn hier op GOT :o
Wederom heerlijk bezig kerel! Kutgw!
Zou willen dat ik jouw skills had :9

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Ik kon het toch niet laten om nog een keer naar die mooie kast in de TS te kijken :P
In je tweede post merkte ik deze foto op. Hoeveel SATA-kabels heb je wel niet gekregen bij je kast 8)7

En weer on-topic:
De kast wordt met de dag beter en geweldiger, ga zo door :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door amas op 26-12-2011 01:40 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

TheAmassama schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:40:
Ik kon het toch niet laten om nog een keer naar die mooie kast in de TS te kijken :P
In je tweede post merkte ik deze foto op. Hoeveel SATA-kabels heb je wel niet gekregen bij je kast 8)7

En weer on-topic:
Ook best chicue, handschoentjes krijgen bij een pc case..zegt meer als genoeg!!! :)

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:58
Heerlijk om L3P aan het werk te zien.
Een van de modders hier die je motiveert het zelf ook eens te proberen en die zelf topprestaties neerzet.

Ik kan niet wachten tot dat waterblock af is!Ik had die Asus kaart niet uit elkaar durven schroeven, wat een ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 16:39
OMG.. die custom full cover NICE!!! netjes netjes..
waarom duurt wachten altijd zo lang?? XD

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je Remmes_NT :)
alaintje schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:40:
Effe zomaar een custom blok maken :O .
En dan in zo'n korte tijd. Ik vraag me af wat ze bij EK doen enz in al die tijd :p .
Ok dit blokje meot nog getest worden en gefreest maar volgens mij wordt het wel wat hoor.
Als ik de mars had, had ik zo een blokje van je gekocht maar heb voor beide geen geld.
Ga zo or met deze mod! Denk dat dit het meeste geweld in het kleinte doosje is :P .
"Zomaar" valt wel mee hoor :)
Ook is het blok nog lang niet af, dit is alleen nog de basis.
De bouten, O-ringen en het design aan de buitenkant moeten allemaal nog.
Mr3D en Quipee zijn nu beide op vakantie de eerste 2 weken.
Kan ik ook mooi even genieten van wat rust ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:48:
Nog een stille fan hier, al sinds tijden.
Ben wel benieuwd naar een 3dmark / cm^3 ratio, ook in vergelijking met je d3sk. :+
Hmm dat zou idd wel een leuke vergelijking zijn :P
(Als alles draait herinner me er dan ff aan ;) )
nelsch schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:16:
in solidworks kun je toch via floXpress analysys wizard je koel capaciteiten van je blok testen?
misschien een leuke optie om te kijken of het nog zin heeft om je oppervlak van je blok aan te passen met bv bergjes of gootjes waar t water langs stroomt. via CNC dat laten frezen lijkt me geen moeilijke opgave. camworks werkt erg fijn met Solidworks;)
keep up the good work! me like!!!
Thanks!
Ik zal het eens vragen aan Daniel, lijkt me ook wel interessant.
Toch als ik vergelijk met een EKWB blok denk ik dat we met deze wel goed zitten.
JBSDM schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:25:
weer een tot nu toe prachtige mod l3p!
Dank je! :)
1nsane schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:42:
Ik volg deze mod al een tijdje en ik kan niet anders zeggen dan cutting edge performance mod! Natuurlijk is het modden van een Mars II met WC aan de ene kant gewaagd maar ook diepe waardering voor de uitvoering!
Het net zoiets als een Gumpert Apollo krijgen en hem dan uit elkaar gaan schroeven om hem nog lichter en sneller te maken, wrong, but yet, so right :)
Dank je hehe, ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken zodat jullie af en toe lekker plaatjes kunnen kijken :)
gumbal696 schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:59:
inderdaad.. wanneer ga je modden op aanvraag?! dan houd ik me wel aanbevolen haha
Het spijt me maar ik denk niet dat ik daar ooit tijd voor zal hebben :)
Switchie schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:20:
Een kaartje van € 1300,- open schroeven om te gaan modden...
Kan er volgens mij maar ééntje zijn hier op GOT :o
Wederom heerlijk bezig kerel! Kutgw!
Zou willen dat ik jouw skills had :9
Dank je!
De skills vallen dik mee, het is meer een heel geregel via mail en social media ;)
TheAmassama schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:40:
En weer on-topic:
Thanks TheAmassama!
Origineel was er plek voor 10 HDDs in deze case, 10 sata kabels dus :)
gumbal696 schreef op maandag 26 december 2011 @ 02:16:
[...]
Ook best chicue, handschoentjes krijgen bij een pc case..zegt meer als genoeg!!! :)
Idd erg chique alleen denk niet dat ik ze ooit zal dragen :+
Suicyder schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:35:
Heerlijk om L3P aan het werk te zien.
Een van de modders hier die je motiveert het zelf ook eens te proberen en die zelf topprestaties neerzet.

Ik kan niet wachten tot dat waterblock af is!Ik had die Asus kaart niet uit elkaar durven schroeven, wat een ding zeg!
Dank je Suicyder, moet wel toegeven dat dit alles veel makkelijker gaat ivm de hulp van sponsors.
Zelf had ik dit allemaal nooit kunnen financieren zo kort na mijn vorige build.
rohaantje schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:27:
OMG.. die custom full cover NICE!!! netjes netjes..
waarom duurt wachten altijd zo lang?? XD
Soms zou ik ook willen dat het sneller kon, maar soms moet je ook gewoon even genieten van al het andere om je heen in deze dagen :+

Fijne jaarwisseling iedereen en hopelijk volgende week weer een update!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk deze mod, driewerf hulde!
Maar zet zoals op hier alsjeblieft NOOIT meer een glas cola naast die Mars II :P ik kreeg er de kriebels van (net zoals de rest van je systeem, maar dat is vanwege de pure awesome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Jij ook alvast een fijne jaarwisseling L3p! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie mod lep, nu maar hopen dat de wereld niet vergaat in 2012 anders kunnen we nooit het einde van deze mod meemaken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjk89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-08 11:45
Even een vraag aan Kier(of als iemand anders het misschien weet)

Bij deze foto zie je hoe de rotor bladen eraf zijn gehaald.
http://www.l3p.nl/files/H...P1070600%20%5B550x%5D.JPG

Nu heb ik hetzelfde geprobeerd en heb daarbij een fan gesloopt haha :P
Dus, hoe krijg ik dat voor elkaar?

BVD

Edit: Filmpje gevonden op Youtube (DUH)
Anyway, iedereen fijne dagen and a happy new year! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door cjk89 op 28-12-2011 23:19 . Reden: oplossing gevonden ]

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

offtopic:
Zet anders even een linkje naar dat filmpje hier neer, daar kunnen anderen ook nog wat van leren.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

Ben ik de enige die vind dat Asus bij zo'n monsterkaart best een full cover block had mogen leveren? Aangezien het toch een beperkte oplage niche product is (waar alle exemplaren toch zeker verkocht zullen worden), zou de prijs ook best 100 euro omhoog mogen.

-_-

• fleus
  • Laatst online: 12-09 21:08
M2M schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:59:
Ben ik de enige die vind dat Asus bij zo'n monsterkaart best een full cover block had mogen leveren? Aangezien het toch een beperkte oplage niche product is (waar alle exemplaren toch zeker verkocht zullen worden), zou de prijs ook best 100 euro omhoog mogen.
Waterkoeling is nog steeds niet de standaard wat betreft koeling, en door de beperkte oplage zal de prijs wel met meer dan 100 euro omhoog gaan.

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

cjk89 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:09:

BVD

de sticker er af halen
daar onder zie je de lager, er zit een klein ringetje die het "rad" vast houdt, dat ringetje kan je er met n pincet uitwippen(niet kwijtraken ;) ), nu krijg je het er zo af.

• M2M
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

fleus schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:28:
[...]

Waterkoeling is nog steeds niet de standaard wat betreft koeling, en door de beperkte oplage zal de prijs wel met meer dan 100 euro omhoog gaan.
maar of zo'n ding nu 1400 euro kost, of 1600. Die beperkte oplage gaat toch wel verkocht worden. Zeker als je je bedenkt dat er vast wel 1000 idioten op deze planeet te vinden zijn die zo'n monsterkaart in hun pc willen hebben ;). Zeg nu zelf, prijs/performance is ver te zoeken...

Overigens, als ik het me goed herinner, zijn er ook high-end moederborden geweest die al standaard een waterkoelingaansluiting hadden voor NB, SB en VRM's. Dus zo vreemd leek dat mij niet.

-_-

• daantjuh68
  • Laatst online: 06:51
als je een cnc bedrijf nog zoekt moet je meester techniek even proberen

groetjes daan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 03:24:
Ongelooflijk deze mod, driewerf hulde!
Maar zet zoals op hier alsjeblieft NOOIT meer een glas cola naast die Mars II :P ik kreeg er de kriebels van (net zoals de rest van je systeem, maar dat is vanwege de pure awesome)
Dank je!
Ben het al zo gewend om er koffie of een glas fris naast te hebben staan, geen erg meer in :)
3XPER7 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:49:
Jij ook alvast een fijne jaarwisseling L3p! :Y)
Bedankt! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:29:
mooie mod lep, nu maar hopen dat de wereld niet vergaat in 2012 anders kunnen we nooit het einde van deze mod meemaken !
Lol! :)
cjk89 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:09:
Bij de Enermax fans kan je ze er gewoon aftrekken, wel oppassen dat je het kogeltje niet verliest dat in de fan zit.
M2M schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:59:
Ik denk dat dat helemaal niet uithaalt voor Asus om zoiets te gaan doen. Laat er van de 999 dan 15% watergekoeld gaan worden.
En als je bijv kijkt naar de EGVA kaarten dan is het verschil ook zomaar 200/300 euro als je met waterkoeling wilt.
M2M schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:15:
maar of zo'n ding nu 1400 euro kost, of 1600. Die beperkte oplage gaat toch wel verkocht worden. Zeker als je je bedenkt dat er vast wel 1000 idioten op deze planeet te vinden zijn die zo'n monsterkaart in hun pc willen hebben ;). Zeg nu zelf, prijs/performance is ver te zoeken...

Overigens, als ik het me goed herinner, zijn er ook high-end moederborden geweest die al standaard een waterkoelingaansluiting hadden voor NB, SB en VRM's. Dus zo vreemd leek dat mij niet.
Dat klopt, net voordat ik begon met waterkoeling had ik een Asus moederbord waar het opzat.
Toen dacht ik nog, mensen die dat gebruiken zijn gek! 8)7 :+

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/Normal-Builds/My%20own%20old%20Pc/P1020216%20%5B550x%5D.JPG
daantjuh68 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:05:
als je een cnc bedrijf nog zoekt moet je meester techniek even proberen
groetjes daan!
Quepee, iemand op dit forum, gaat me al helpen hiermee. _/-\o_
In ieder geval bedankt, hij gaat bij de favorieten!

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eigenlijk niets doen vandaag maar er kwam een pakketje binnen waarvan mijn vingers begonnen te tintelen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090601%20%5B550x%5D.JPG

Ben nog steeds verliefd op de dominators met rode fins.
Probleem is dat ik beloofd heb ze te gaan waterkoelen met een EKWB blok. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090603%20%5B550x%5D.JPG

Heb een ideetje! :)
Hmm Corsair gebruikt M2.5 ... Laat ik die nou net niet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090610%20%5B550x%5D.JPG

Dan maar opnieuw tappen ...

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090611%20%5B550x%5D.JPG

Even ontbramen.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090612%20%5B550x%5D.JPG

Dat werkt. Nu de rest nog.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090615%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090616%20%5B550x%5D.JPG

Ze werken goed, wat worden die dingen heet zeg als je door slijpt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090618%20%5B550x%5D.JPG

En klaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090620%20%5B550x%5D.JPG

Een EKWB blok en toch iets van de rode fins welke ik mooi vind. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090632%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090633%20%5B550x%5D.JPG

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

#Baas _/-\o_

Eigenlijk zou, om het helemaal netjes synchroon te maken, het waterblock op je CPU een kwartslag gedraaid moeten worden (kijkend naar de laatste foto) om alle EKWB logo's dezelfde kant op te laten wijzen :Y

Mja, moet, het is en blijft maar een suggestie he ;) :Y)

[ Voor 91% gewijzigd door Fid3lity op 30-12-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh deze zit ook nog niet definitief, ligt er ook aan hoe het uitkomt met waterkoeling straks.
Ergens heb je helemaal gelijk, alleen de logo's van de rads staan weer allemaal een andere kant op :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

l3p schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:24:
Oh deze zit ook nog niet definitief, ligt er ook aan hoe het uitkomt met waterkoeling straks.
Ergens heb je helemaal gelijk, alleen de logo's van de rads staan weer allemaal een andere kant op :)
Afgaande op die foto's kan ik over de rads natuurlijk niets zeggen :9 Maar voor mijn gevoel creeer je wel dat extra beetje "eenheid" als de logos op je blokken in ieder geval dezelfde kant op staan. :) Verder kudos hoor, werk gaat prachtig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Nice, creatief met RAM! _/-\o_ Tis erg mooi geworden, en idd, die kleine stukjes alu kunnen erg warm worden, maar het resultaat ziet er erg mooi uit zo.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
_/-\o_ ziet er erg netjes uit!!!! _/-\o_ Als de EKWB logo's de zelfde kant op zouden staan zou mooi zijn, maar absoluut niet noodzakelijk.
zwarte schroeven staan goed.
KUTGW!!! en alvast een happy new year!!! en mogen er mooie mods komen ;)

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ok, dit is gewoon gek, ik heb eerder dit jaar je desk al gezien met ondergrondse waterkoeling (en gestemd). Maar dit is gewoon gek ok.

Het zou me niet verbazen dat je binnenkort ook nog eens gewoon zou beginnen met je eigen pcb's te ontwerpen. Gewoon omdat het kan.

Bookmarked onder mijn "crazy shit" categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik volg je met dit projectje alweer een tijdje stilletjes vanaf de zijlijn. Ik had zo mijn bedenkingen toen ik je eerste stappen zag, maar als ik dan zo weer die laatste foto's zie.. man o man! :9~

Echt heel erg knap wat je allemaal doet. Dit is serieus modden! _/-\o_

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3XPER7 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:27:
[...]
Afgaande op die foto's kan ik over de rads natuurlijk niets zeggen :9 Maar voor mijn gevoel creeer je wel dat extra beetje "eenheid" als de logos op je blokken in ieder geval dezelfde kant op staan. :) Verder kudos hoor, werk gaat prachtig :Y)
Ik ga het proberen! Thanks!
FiXeL schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 02:15:
Nice, creatief met RAM! _/-\o_ Tis erg mooi geworden, en idd, die kleine stukjes alu kunnen erg warm worden, maar het resultaat ziet er erg mooi uit zo.
Dank je FiXeL!
jorg5 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:36:
_/-\o_ ziet er erg netjes uit!!!! _/-\o_ Als de EKWB logo's de zelfde kant op zouden staan zou mooi zijn, maar absoluut niet noodzakelijk.
zwarte schroeven staan goed.
KUTGW!!! en alvast een happy new year!!! en mogen er mooie mods komen ;)
Dank je!
Misschien ontkom ik er niet aan om er 1 grote mengelmoes van gedraaide EK logo's van te maken,
maar ik ga het zeker proberen :)
Joindry schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:55:
Ok, dit is gewoon gek, ik heb eerder dit jaar je desk al gezien met ondergrondse waterkoeling (en gestemd). Maar dit is gewoon gek ok.
Het zou me niet verbazen dat je binnenkort ook nog eens gewoon zou beginnen met je eigen pcb's te ontwerpen. Gewoon omdat het kan.
Bookmarked onder mijn "crazy shit" categorie.
Ik ga een een mailtje wagen aan intel voor een Intel i3p 2012 :9
Bedankt voor je complimenten !!
PaT schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:19:
Ik volg je met dit projectje alweer een tijdje stilletjes vanaf de zijlijn. Ik had zo mijn bedenkingen toen ik je eerste stappen zag, maar als ik dan zo weer die laatste foto's zie.. man o man! :9~

Echt heel erg knap wat je allemaal doet. Dit is serieus modden! _/-\o_
Bedankt voor je reply PaT!

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine update :)

De kleine radiator opnieuw geboord en getapt zodat ik hem met M4 vast kan zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090648%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090651%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090656%20%5B550x%5D.JPG

En dan verder met het Mars blokje :)

Daniel is in de vakantie druk bezig geweest met het design van het blok.
Echt wat een topgozer dit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/22%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/23%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/24%20%5B550x%5D.JPG

Koper is klaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/25%20%5B550x%5D.JPG

Terwijl hij hier mee bezig was moest ik alvast iets bedenken voor de POM blokken.
Ik kreeg spontaan een ideetje om de aluminium rode koelribben van de originele koeler te gaan hergebruiken.
Uiteraard met paint :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/26%20%5B550x%5D.JPG

Daniel wist niet wat hij ervan moest denken, maar we gingen het toch maar proberen.
Ik kon dus weer gaan meten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/27%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/28%20%5B550x%5D.JPG

En nameten, hij denkt overal aan.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/29%20%5B550x%5D.JPG

En het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/30%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/31%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/32%20%5B550x%5D.JPG

Daniel vond het zelf ook erg geslaagd, ik ben zelf helemaal verliefd:)
Dus hier de renders.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/33%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/35%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/34%20%5B550x%5D.JPG

Wat vinden jullie ervan?

Oh enige dat hij terug vraag aan mij is om wat vrienden op Facebook, so please add guys ;)
Mr3D a.k.a. Daniel!

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:00
Ziet er echt geweldig uit ! Hopelijk komen er ook foto's van het productieproces later ?
Ben erg benieuwd naar de resultaten en temperaturen :)
Respect ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-09 17:59
:) je kunt goed tekenen met sw08.
:D gebruik het zelf ook voor veel spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Laatst online: 13:39

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Wowsers, als dat niet vet is weet ik het ook niet meer! :o

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 12:10

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Bruut hoor!
Ontwerp moet je sowieso bewaren, misschien willen andere MARSII-bezitters er ook wel een kopen.

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ongelooflijk geil :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Laatst online: 08:57
Mooi werk, mocht je iemand anders zoeken voor Solidworks werk, stel ik me beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Heel erg gruwelijk o_O *captain Picard stem* 'Make it so!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 09:22
Dit is echt een geweldige mod! Het ontwerpen van een eigen koelblok en dan ook nog voor zon beest van een kaart, niks dan respect!

Alleen een vraagje het koelblok is opgebouwd uit 3 onderdelen zijn deze allemaal van koper of alleen de middelste en de rest van alu? En gaan de blokken koud op elkaar of komt er nog een pakking tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

ToCuS

It begins in the brain!

NICE ONE!
Super..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3MC02010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Goed bezig l3p

je staat al tussen de boeken sinds
het begin van je l3pdesk

ga zo door!

| USG 4.5.3 | Firmware 0.11.9 | Controller 5.9.22 | US 60W 3.9.48 | UAP AC LITE 3.9.48 | T-Mobile Glasvezel 750/750 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk deze man. Diep respect voor je skills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

invoil schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 03:31:
Dit is echt een geweldige mod! Het ontwerpen van een eigen koelblok en dan ook nog voor zon beest van een kaart, niks dan respect!

Alleen een vraagje het koelblok is opgebouwd uit 3 onderdelen zijn deze allemaal van koper of alleen de middelste en de rest van alu? En gaan de blokken koud op elkaar of komt er nog een pakking tussen?
als je naar dit plaatje kijkt zie je een rand rondom het hele blok ik neem aan dat hier een pakking in komt?

[afbeelding]

BTW. ziet er erg mooi uit met die rode koelblokken/ribben! _/-\o_
erg netjes gedaan!

[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 05-01-2012 17:02 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesome. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleus
  • Laatst online: 12-09 21:08
thijsco19 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:13:
[...]

als je naar dit plaatje kijkt zie je een rond rondom het hele blok een randje ik neem aan dat hier een pakking in komt?

[afbeelding]

BTW. ziet er erg mooi uit met die rode koelblokken/ribben! _/-\o_
erg netjes gedaan!
Standaard koelblokken hebben daar inderdaad een pakking.

En inderdaad, WOW die koelvinnen zijn echt een geweldige aanvulling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
  • Laatst online: 03-08 18:15
thijsco19 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:13:
[...]

als je naar dit plaatje kijkt zie je een rond rondom het hele blok een randje ik neem aan dat hier een pakking in komt?
Het gedeelte rondom de fittings zit wel heel dicht tegen de rand viel mij op; als dat maar goed gaat :?

Voor de rest is dit project van ongekende kwaliteit, wat ongelofelijk gedurfd om een custom blok op een dergelijke kaart te stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 19:14

TimvH

Kletsmajoor

Dat koelblok is wel zo mooi! :9~
Zeker die ribben!
Misschien kan je er L3P L4N in laten zetten op het koelblok :)
Waar ga je hem eigenlijk laten maken?

[ Voor 14% gewijzigd door TimvH op 04-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik zou eigenlijk het hele patroon van de MARS II-cover doorvoeren op het waterblock :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 17:30

Liveshort

Certified Crazy Person

Wat een prachtmod. Tot nu toe altijd een stille volger geweest, maar echt stil houden wordt erg lastig met dit soort prachtig staaltjes werk. Wat een machtig mooi ontwerp.

KUTGW

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0CooL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 08:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd L3P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Peter je kan echt niet stilzitten he :p
Heel intressant projectje dit !

BTW: ga je die Arc mini nog casemodden die je hebt gewonnen ? Ik zelf heb de Arc Midi en heb enkel wat spuitwerk gedaan zover, dus ben wel beneiuwd wat je ervan zou kunnen maken om me te inspereren :p

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste iedereen wederom bedankt voor de complimenten! _/-\o_
Ghostface9000 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:02:
Ziet er echt geweldig uit ! Hopelijk komen er ook foto's van het productieproces later ?
Ben erg benieuwd naar de resultaten en temperaturen :)
Respect ! ! !
Dank je!
Als alles meezit gaan we proberen er een mooi filmpje van te maken, het hele cnc proces, het in elkaar zetten etc etc :+
daantjer94 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:18:
Bruut hoor!
Ontwerp moet je sowieso bewaren, misschien willen andere MARSII-bezitters er ook wel een kopen.
Thanks!
We hebben vanmiddag afgesproken dat dit een "one of a kind" block wordt.
We kregen beide al wat aanvragen voor het block maar we doen het lekker niet om het lekker origineel te houden 8)
MBgek schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:36:
Mooi werk, mocht je iemand anders zoeken voor Solidworks werk, stel ik me beschikbaar :)
Dat zal ik zeker onthouden! Thanks MBgek! _/-\o_
invoil schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 03:31:
Dank je :)
Top wordt van POM, base wordt van koper (dat misschien nog vernikkeld wordt) met daartussen uiteraard een afdichtingsring en de backplate wordt van zwart geanodiseerd aluminium.
Tim_ofzo schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:17:
Dat koelblok is wel zo mooi! :9~
Zeker die ribben!
Misschien kan je er L3P L4N in laten zetten op het koelblok :)
Waar ga je hem eigenlijk laten maken?
Dank je Tim.
Who knows wat er achterop komt ;)
Quepee ( _/-\o_ ) van dit forum heeft aangeboden het block te gaan maken .
Dank je Zer0Cool!
Soulaiman schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:21:
Peter je kan echt niet stilzitten he :p
Heel intressant projectje dit !
BTW: ga je die Arc mini nog casemodden die je hebt gewonnen ? Ik zelf heb de Arc Midi en heb enkel wat spuitwerk gedaan zover, dus ben wel beneiuwd wat je ervan zou kunnen maken om me te inspereren :p
Thanks Soulaiman!
Ik heb nog geen idee wat ik met de Arc Mini ga doen. Ik zal er de eerste paar maanden geen tijd voor hebben ;)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 08-09 19:20
eindelijk de prijs binnen die je tafel verdiende, proficiat.

ziet er overigens goed uit dat koel blok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Laatst online: 08:57
MBT Solidworks kan je het best een DM/mail sturen, dit topic gaat veel te hard voor mij, kan alleen in de avond lezen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
kapot ziek dit!
je pulkt een Mars II uit elkaar voor een casemod!
dat vind ik alsnog een applausje waard!

*applauduseerd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 16:04
Je hebt legendes en je hebt l3p.

Legends != l3p
l3p > Legends

Blijf zo doorgaan, zit met watertanden op je volgende update te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:07
Wat een project weer! Ik wou dat ik het geld, de tijd en vaardigheden voor zoiets had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hierbij een kleine update :)

Allereerst over de top panel.

Zat hier al een tijdje mee. Het idee is om het plexiglas helemaal gelijk te laten lopen aan de bovenkant.
Dus geen naden of hoogte verschil. Alleen is dat met de hand bijna niet te doen. Een naad van een halve millimeter is al duidelijk te zien.
Heb dus besloten om het plexi te laten laseren en dan vervolgens die plaat proberen met de hand erin te verwerken.
Pak dus gelijk de mogelijkheid mee om er kleine logo's, dus geen namen, in te laten laseren :)
(Hoop dat dit alles gaat lukken)

Dit is het idee.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/36%20%5B550x%5D.JPG

En dan eerst wil ik Daniel en Ivo wederom bedanken voor alle inzet. Zelf hebben ze er tot nu toe ( :P ) nog steeds plezier in :)

De blokken voor de POM top en de aluminium backplate.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/37%20%5B550x%5D.JPG

En de video van het CNC-frezen :)

Vers van de 'pers'.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/38%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/39%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/40%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/41%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/42%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/43%20%5B550x%5D.JPG

En na het schuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/44%20%5B550x%5D.JPG

Zelf ben ik nog nooit een backplate tegengekomen met de bouten uit het zicht. Anyone? (Daniel ftw!)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/45%20%5B550x%5D.JPG

De bedoeling is dus om het zwart te laten anodiseren en vervolgens er nog weer iets moois in te frezen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/46%20%5B550x%5D.JPG

En dan de POM Top. Hier wat meer uitleg.
Dit is bijvoorbeeld 1/100ste van de code die machine afloopt voor het creëren van het blok. ;)

G2X82.098Y1.193I0.J-5.5
G1X126.96Y-14.456
G3X127.125Y-14.484I.165J.472
G3X127.17Y-14.482I0.J.5
G1X134.562Y-13.804
G2X135.064Y-13.781I.502J-5.477
G2X140.359Y-17.791I0.J-5.5
G1X140.584Y-18.592
G3X140.917Y-18.934I.481J.135
G1X170.725Y-28.234
G3X170.874Y-28.257I.149J.477
G3X171.346Y-27.921I0.J.5
G1X176.469Y-13.198
G2X181.161Y-9.529I5.194J-1.808
G1X236.129Y-4.486
G3X236.437Y-4.342I-.046J.498
G1X240.668Y-.111
G2X244.557Y1.5I3.889J-3.889
%

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/47%20%5B550x%5D.JPG

Eerst een rubbersnoer ter grootte van het blok op de werkplaat.
Dit zodat de machine hem vacuüm kan zuigen, hij mag natuurlijk geen mm verschuiven.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/48%20%5B550x%5D.JPG

Eerst de gaatjes en de basis vorm.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/49%20%5B550x%5D.JPG

Vervolgens het snoer weer aanpassen zodat het frezen verder kan gaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/50%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/51%20%5B550x%5D.JPG

En frezen weer.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/52%20%5B550x%5D.JPG

En het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/53%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/54%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/55%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/56%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/57%20%5B550x%5D.JPG

Tot de volgende update ... het koperblok :)

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/58%20%5B550x%5D.JPG

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
Leuke update, verbaasd me altijd casemods ;). (update beetje laat niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 16:39
OMG a custom block voor een asus mars II hoe bedenkt je het!!
Ziet er echt top uit..

logisch dat je zoveel succes hebt met je casemods!!

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Wauw :)

Ziet er weer indrukwekkend uit. Had opzich nog wel even een duidelijkere foto willen zien van die Plates naast het Toetsenbord Puur alleen al om te laten zien hoe groot ze zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
megadoom schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:08:
Leuke update, verbaasd me altijd casemods ;). (update beetje laat niet?)
Dank je :)
Hoe bedoel je te laat, met de update zelf of het tijdstip?
Ben erg druk geweest ivm d3sk en RH
En het tijdstip van deze update heeft ook daarmee te maken :)
rohaantje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:08:
OMG a custom block voor een asus mars II hoe bedenkt je het!!
Ziet er echt top uit..
logisch dat je zoveel succes hebt met je casemods!!
Heel simpel, er kwam een Mars II onverwacht binnen en er bestaat geen waterblok voor. :+
Dank je wel megadoom!
Psyonara schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 08:27:
Wauw :)
Ziet er weer indrukwekkend uit. Had opzich nog wel even een duidelijkere foto willen zien van die Plates naast het Toetsenbord Puur alleen al om te laten zien hoe groot ze zijn :P
Thanks!
Ik beloof later uiteraard nog heel veel detail foto's.
Deze zijn allemaal "ff snel" tussendoor genomen :9

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

zow een custom waterblock.
im impressed, en ik ben benieuwd hoe hij presteerd ^^

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:o wauw omg :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Ohh kan niet wachten op een mooie shoot van de gehele kaart met block er op... Dat moet er echt ziek uitzien! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Het idee begon al mooi en nu dit te zien

* BradKing grabs more popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 06-09 02:52
ik heb hier nog een 8800GTX liggen.... ruilen ?XD

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een kleine update tussendoor :)
(Langzaam komen we er wel)

Allereerst wil ik officieel een nieuwe sponsor aankondigen namelijk Corsair.
Na de Bit-Tech MOTY namen ze contact op voor sponsoring van toekomstige projecten.
(Dat kwam erg mooi uit en jullie willen niet weten hoe blij ik daarmee ben :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090885%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090887%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090888%20%5B550x%5D.JPG

Bedankt Corsair!!

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/wp-content/uploads/2012/01/corsair1.png

En een bestelling gedaan voor een laser cutted en engraved casewindow.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/Asus%20MARS%20II/Custom%20Block/36%20%5B550x%5D.JPG

Als ik ooit de lotto win ... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090889%20%5B550x%5D.JPG

Klaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090890%20%5B550x%5D.JPG

De dag erop al thuis ook.
Bedankt voor het snelle werk en de video Graveco!
En uitpakken!

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090893%20%5B550x%5D.JPG

Snelle preview.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090895%20%5B550x%5D.JPG

Dit weekend eerst zagen en veel schuren tot hij past denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090905%20%5B550x%5D.JPG

Nog een testje.

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090909%20%5B550x%5D.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.l3p.nl/files/Hardware/L3pL4n/550/P1090912%20%5B550x%5D.JPG

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:19
Doen, die leds. DOEN!

Ziet er strak uit. En Corsair dat sponsort... Wauw...

Dus de volgende mod wordt een 550D die wordt aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Corsair toch voor elkaar gekregen? Zal vast lastig zijn geweest lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

z999 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:19:
Corsair toch voor elkaar gekregen? Zal vast lastig zijn geweest lol :D
corsair nam contact op met hem
dus dat zou ik nogal een eer vinden ^^

bewijst nog maar eens hoe goed hij is :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Waauw netjes weer, L3p. RAM en SSD's passen er precies bij qua kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
en dat noemt zichzelf een waterblock :F

ik noem het: ......................artistiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 14-09 23:14
Wordt mooi hoor L3P,

Dit is er een die ik constant volg en velen met mij zo te zien.

Als ik ooit de lotto win zegt die zo mooi. Man meer dan de helft van de tweakers hier zit al te watertanden bij de setup, custom waterblock en sponsers. (gefeliciteert met nieuwe sponser trouwens) Maar ik geef je gelijk een lazer cutter zou het werk een stuk makkelijker maken.

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste