Toon posts:

Google maps offline met placemarks

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 284893
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zit met de volgende situatie: binnen een tweetal weken vertrekken we weer naar Engeland. Ik neem een laptop mee voor in de wagen.

Daarop wil ik de google maps kaarten opslaan van een bepaalde regio (tot het diepste zoomniveau).
Verder wil ik ook de mogelijkheid om belangrijke plaatsen aan te duiden.

iemand een idee hoe ik dit het best kan doen ?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:56

SeatRider

Hips don't lie

Niet, vooralsnog kun je Google maps niet offline gebruiken.

Wat wel kan, is ter plekke een Vodafone UK prepaidkaartje halen en gewoon G3 gebruiken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Anoniem: 284893
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb nu software gevonden (GMS) waarmee je wel een deel kan cachen en opslaan als afbeelding, echter kan ik hier geen placemarks op plaatsen.. en dat wil ik nu juist wel doen.

Het is niet de bedoeling dat ik ook routebeschrijvingen maak enz.. Gewoon kaart bekijken.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:56

SeatRider

Hips don't lie

Misschien een domme opmerking, maar waarom niet gewoon een papieren kaart van Engeland nemen dan? Kun je met een pen je waypoints op schrijven :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

@SeatRider

OMdat we in 2011 leven:)

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:27

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Beatboxx schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:51:
@SeatRider

OMdat we in 2011 leven:)
Tja, dan moet je dus gewoon een simmetje halen! 3 als provider is ook vrij fijn als je alleen internet wil!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee