Beste mede tweakers,
Sommige onder ons moeten het ondertussen al gehoord hebben, de Fix om je IOS 5 beta 2 te activeren is opgelost, ik heb vanochtend ios 5 beta 2 op mijn iphone gezet en dit was idd zo maar na wat gepruts is het mij toch gelukt om een omweg te vinden en zo naar je home screen te gaan!
Hier onder kun je de benodigde stappen vinden:
1: Download IOS 5 beta 2
2: Download itunes 10.5 beta 2 en installeer deze
3: Restore je iphone met IOS 5 Beta 2
4: Nu moet je wachten tot je ios device zover is
5: Je bent nu op het welkoms scherm van je iphone
6: volg alle stappen tot dat je ios device zegt activeren van ... dit kan tot 3 minuten duren
7: druk nu 3 keer op de home knop zodat voice control geactiveerd word
8: druk nu nog 3 of 4 keer op de home knop totdat je een schermpje krijgt zodat je naar noodomroepen kan gaan
9: eenmaal bij de noodoproep aangekomen kun toets je 3x een nul in en je drukt op bellen
10: je iphone zal nu gaan bellen maar nu druk je op beeidigen om het af te sluiten
11: ook druk je op de sluimerknop boven op je iphone
12: je scherm zal nu zwart blijven
13: druk nog een keer op de home knop of op de sluimer knop en FIX je icoontjes verschijnen en de activatie is klaar!
Om Ios 5 te downloaden zal je even op google moeten zoeken, want ik denk niet dat je dat hier zomaar mag neerzetten!
Succes iedereen!
Sommige onder ons moeten het ondertussen al gehoord hebben, de Fix om je IOS 5 beta 2 te activeren is opgelost, ik heb vanochtend ios 5 beta 2 op mijn iphone gezet en dit was idd zo maar na wat gepruts is het mij toch gelukt om een omweg te vinden en zo naar je home screen te gaan!
Hier onder kun je de benodigde stappen vinden:
1: Download IOS 5 beta 2
2: Download itunes 10.5 beta 2 en installeer deze
3: Restore je iphone met IOS 5 Beta 2
4: Nu moet je wachten tot je ios device zover is
5: Je bent nu op het welkoms scherm van je iphone
6: volg alle stappen tot dat je ios device zegt activeren van ... dit kan tot 3 minuten duren
7: druk nu 3 keer op de home knop zodat voice control geactiveerd word
8: druk nu nog 3 of 4 keer op de home knop totdat je een schermpje krijgt zodat je naar noodomroepen kan gaan
9: eenmaal bij de noodoproep aangekomen kun toets je 3x een nul in en je drukt op bellen
10: je iphone zal nu gaan bellen maar nu druk je op beeidigen om het af te sluiten
11: ook druk je op de sluimerknop boven op je iphone
12: je scherm zal nu zwart blijven
13: druk nog een keer op de home knop of op de sluimer knop en FIX je icoontjes verschijnen en de activatie is klaar!
Om Ios 5 te downloaden zal je even op google moeten zoeken, want ik denk niet dat je dat hier zomaar mag neerzetten!
Succes iedereen!