Toon posts:

gf open proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die problemen hebben met een grote buffer, wat blijkbaar niet goed is voor de client. Ik heb een gf proxy 24 uur per dag aan staan, daarop kan geflush worden en die verstuurd de boel wel op het moment dat het kan, dan blijft de client in ieder geval snel. Mijn host name is boeffie.dhs.org .En als er intresse in is wil ik na mijn tentamen week ook wel een stats programma maken als daar behoefte naar is.

groetjes
taco (boeffie)

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

Ik zal t strakkies als ik weer thuis ben gaan instellen, hopelijk gaat t dan een stuk beter!

Krijgen we straks dan wel niet t gezeur dat we een MF houden?? :P

Merkez

Verwijderd

Topicstarter
Tja het is deze keer niet onze schuld, normaal flush hij per 50 blokjes want ik ben tegen sparen, maar op dit moment flush hij erg langzaam omdat er een probleem bij hun is. Maar dit is ter voorkoming van clients die langzaam gaan worden of vastlopen omdat de buffer te groot word.

Verwijderd

als je stats zou kunnen maken... stats = :9~

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu midden in mijn tentamen week, maar zodra die over is zal ik eens met perl aan de slag gaan, dus effe geduld nog.

groetjes
taco

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hard bezig geweest al met een statistieken pagina, ik ben op dit moment zo ver dat de mysql database automatisch gevuld wordt met de gegevens, nu is het nog alleen een kwestie van de interface en de functionaliteit van de site.

Graag zou ik daar suggesties over willen hebben wat de site allemaal zou kunnen, en begin nog niet over grafiekjes op zo want hoe dat moet ik weet ik nog niet.

En als iemand zich geroepen voelt om te helpen met een interface graag, want ik ben daar slecht in.

O ja hij draait nog wil in beta fase , want ik weet niet 100% zeker of alles al werkt.

groetjes
Pagina: 1