Ik zit bij Telenet en zie de meeste snelheden posten met eenzelfde abbo als ik van rond de 40-50Mbps.
Ik haal soms en met moeite 28Mbps. Echt wanneer ik de laptop eens vast aan de router hang:= 48 Mbps.
Nu is er een tijdje geleden eens een Telenet Tech die zei dat de snelste doorvoersnelheid via Wireless een Apple Airport is.
Is dit ook zo? Of wat is volgens jullie (testen) de beste en snelste wireless verbinding?
Handig ook nog wat specs en voor- nadelen te vermelden van de router die jullie verkiezen.
- Ik moet 3 wireless pc's draaiende houden
- eerst komt de bridge van telenet - daarna de router
- mijn xtreamer is ook aangesloten op de router
- liefst eentje dat ook 5 Ghz aan kan
- mss eentje waar ook een externe disk aangehangen kan worden?
Voorlopig beperk ik mijn keuze tot de Airport (Extreme) en de Linksys E4200 (maar deze kan geen Ipv6 aan?)
Andere voorstellen?
Ik haal soms en met moeite 28Mbps. Echt wanneer ik de laptop eens vast aan de router hang:= 48 Mbps.
Nu is er een tijdje geleden eens een Telenet Tech die zei dat de snelste doorvoersnelheid via Wireless een Apple Airport is.
Is dit ook zo? Of wat is volgens jullie (testen) de beste en snelste wireless verbinding?
Handig ook nog wat specs en voor- nadelen te vermelden van de router die jullie verkiezen.
- Ik moet 3 wireless pc's draaiende houden
- eerst komt de bridge van telenet - daarna de router
- mijn xtreamer is ook aangesloten op de router
- liefst eentje dat ook 5 Ghz aan kan
- mss eentje waar ook een externe disk aangehangen kan worden?
Voorlopig beperk ik mijn keuze tot de Airport (Extreme) en de Linksys E4200 (maar deze kan geen Ipv6 aan?)
Andere voorstellen?
BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)