Toon posts:

Gmail, recente activiteit

Pagina: 1
Acties:

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 17:05

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Topicstarter
Beste medetweakers en mod's,

vandaag kreeg ik deze melding op gmail:

is dit gevaarlijk? hier schrokken we er wel van! :)

ik hoor t!

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Kras dan even al jouw ip adressen door...

[Voor 7% gewijzigd door KopjeThee op 25-06-2011 09:10]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:59
Er is iemand ingelogd geweest op je google account vanuit Venezuela. Direct je wachtwoord aanpassen als je dit nog niet gedaan hebt.

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 11:11
Ik zou zou voor de zekerheid ook even je paswoord wijzigen. Tenzij je de laatste tijd bent bezig geweest met anon. proxies, tunneling of van die zaken ;)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21

SeatRider

Hips don't lie

Kan ik dit overzicht ook zelf oproepen? Ben ook wel benieuwd waar ik volgens hen allemaal vandaan ben ingelogd.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:59
SeatRider schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:23:
Kan ik dit overzicht ook zelf oproepen? Ben ook wel benieuwd waar ik volgens hen allemaal vandaan ben ingelogd.
Ja onderaan in de browser:
Laatste accountactiviteit: 30 minuten geleden op deze computer. Details
op details klikken.

• FreeLighting

FreeLighting

Topicstarter
dat laatste ip zag ik pas later. bedankt voor de snelle reactie's!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je niet in venezuela geweest bent wel ja, wachtwoord veranderen en even niet meer inloggen op die pc (misschien draait er iets mee, eerst eens scannen)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• FreeLighting

FreeLighting

Topicstarter
nu gaat er een zware virusscan overheen, ff kijke wat er mis is

• FreeLighting

FreeLighting

Topicstarter
mn firewall was tot gister ook uitgeschakeld zonder dat ie er een melding van gaf

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik heb je topictitel iets aangepast, en ik verplaats je topic naar Beveiliging & Virussen want dit heeft weinig met Netwerken te doen :)

I.i.g. raad ik je wel aan om je wachtwoord vor Gmail aan te passen.

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee