IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Tja, hoe fel was het licht en was het op de film gericht? Het kan dat er een rode gloed op de film te zien is, maar misschien heb je geluk.
Volgende keer toch maar op de tast in het donker doen
Volgende keer toch maar op de tast in het donker doen
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Het is een halfdood fietslampje, zo'n lampje met een elastiekje erachter:

Het licht is net genoeg om te zien wat je doet, en ik heb het niet richting het rolletje gericht.\
Een lichte rode gloed vind ik wel stoer, dus dat is geen probleem. Maar het zou zonde zijn als het rolletje nu volledig verpest is.

Het licht is net genoeg om te zien wat je doet, en ik heb het niet richting het rolletje gericht.\
Een lichte rode gloed vind ik wel stoer, dus dat is geen probleem. Maar het zou zonde zijn als het rolletje nu volledig verpest is.
Ja maar het is negatief dus dan wordt het cyaan.Jiriki schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:05:
Het kan dat er een rode gloed op de film te zien is, maar misschien heb je geluk.
Er is inderdaad maar één manier om erachter te komen, maar het is zonde om ze te laten ontwikkelen als ze zekerweten mislukt zouden zijn. Maar dat lijkt dus niet het geval te zijn
Ik zal ze morgen inleveren.
Als je ze alleen laat ontwikkelen vallen de kosten wel mee, onder de 3 euro volgens mij voor een rol van 36.
ik was er niet bij, maar zeer waarschijnlijk wel. maar er is inderdaad maar één manier om daar achter te komen.link0007 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:56:
Is door de blootstelling aan dit rode licht het rolletje onbruikbaar gemaakt? Of valt die blootstelling wel mee?
overigens kan je ook zwartwit film in een doka niet aan roodlicht blootstellen. film, kleur of zwartwit, kan je absoluut niet aan licht blootstellen.
Pagina: 1