Lenco DVD Spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:56
Beste mensen bij deze hoor ik graag jullie ervaring over de Lenco stand-alone dvd spelers welke o.a. bij Mediamarkt en de kijkshop verkocht worden.

Het zijn budget spelers met mp3 ondersteuning ala Riate. Wie heeft ervaring met deze dingetjes en weet of het wat is.
Na mijn Cyberhome:r avontuur wil ik een goede speler met mp3 ondersteuning. Zit nu te twijfelen tussen de Aiwa, Divido, Revoy en Lenco. Wie helpt??

Specs!

Verwijderd

Die Lenco dvd spelers zijn niet echt aanteraden. Je moet ze al helemaal niet bij de Mediamarkt kopen met hun K*T service. Zelf heb ik een samsung 611 speelt ook mp3 (alleen in 128bits) deze heb ik gekocht bij de Megapool. Is wel wat duurder dan de Lenco 638,- om precies te zijn maar dan heb je ook wat. Wat ook goede spelers zijn zijn HITEKER. Deze spelers zijn van Panasonic en kan je kopen bij Megapool en op de site van HITEREK.nl Deze spelers zijn regiovrij spelen mp3, cd-r, cd-rw enz.. ECHT TOP!

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 10:14 schreef delfosso het volgende:
Zelf heb ik een samsung 611 speelt ook mp3 (alleen in 128bits) deze heb ik gekocht bij de Megapool.
Is jouw speler regiovrij?
Ik heb zelf een samsung 511 maar kan nergens zien of hij regiovrij is de ja de nee.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 10:14 schreef delfosso het volgende:
Die Lenco dvd spelers zijn niet echt aanteraden.
Waarom niet ? Een goede vriend van mij heeft hem nu enkele weken in huis, en is er uitermate tevreden mee.

Ronald

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Revoy en Lenco zijn van binnen precies hetzelfde, de Revoy heeft er alleen nog een Karaoke-menu inzitten:?

Ik heb zelf ook een Lenco en ben er aardig tevreden mee, en dat voor nog nieteens 400 piek;)

Verwijderd

Je moet me niet verkeert begrijpen een Lenco is geen slechte DVD speler maar zeker geen goede. Je moet toch echt eens kijken naar die Hitekers. Regiovrij en spelen alles af, mp3, cd, cd-r, dvd www.hiteker.nl

Verwijderd

Wat is jouw ervaring dan met die Cyberhome?
Ik heb er zelf een (AD-M212), de eerste was binnen 2 weken stuk en de 2e binnen 3 maanden.
Bij mij op het werk hebben meerdere collega's een Cyberhome en we hebben nu al een uitval van 75% :(
De dealer waar ik hem gekocht heb heeft deze hele handel alweer afgestoten omdat er veel problemen zijn. Je moet nu de speler opsturen naar ZES Goes in Goes, volgens de dealer is dan alles in 5 werkdagen geregeld!
Ik had liever m'n geld terug maar dat kon helaas niet meer. Ik wil nu wel eens wat knaps kopen, dan maar wat geld erbij. Ik heb geen zin meer in dat ge-etter, heb je een filmpie gehuurd kan je deze een weekend lang als onderzetter gebruiken!
Op maandag 19 maart 2001 09:10 schreef Johnny E het volgende:
Beste mensen bij deze hoor ik graag jullie ervaring over de Lenco stand-alone dvd spelers welke o.a. bij Mediamarkt en de kijkshop verkocht worden.

Het zijn budget spelers met mp3 ondersteuning ala Riate. Wie heeft ervaring met deze dingetjes en weet of het wat is.
Na mijn Cyberhome:r avontuur wil ik een goede speler met mp3 ondersteuning. Zit nu te twijfelen tussen de Aiwa, Divido, Revoy en Lenco. Wie helpt??

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ik ben erg tevreden met mijn Hiteker.....
Kost weinig speelt alles, kan alles...
*D

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Verwijderd

Ik had (daarom terug gebracht) problemen met de Revoy en de Lenco met de audio uit sync.
SVCD werkte perfect met PowerDVD & Yamakawa maar liep hopeloos uit sync op Revoy / Lenco

Ron

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een vriend van mij heeft even een Lenco gehad (alleen DVD, geen mp3 of wat dan ook). Was op zich wel een aardig apparaatje, maar hij kreeg hem niet regiovrij en toen heeft ie hem maar ingeruild voor een Philips.

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook een Lenco dvd speler.
Hij heeft MP3 en een ingebouwde Dolby Digital AC3 Decoder :P
Voor 389,- bij Maxwell (aanbieding)

Verwijderd

Lenco rules, nog helemaal geen klachten over mn speler gehad. Alles werkt perfect, alleen de menu opbouw ziet wat goedkoop uit enzo, maar voor de rest prima apparaat wat perfect functioneert!!!
Pluim voor Lenco, die Jvc van mn vader en Sony van mn broertje kunnen er niet tegenop! Terwijl die veel duurder zijn/waren..

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Heb mn lenco nu ruim een jaar en werkt perfect hoor.. Goed beeld en geluid, goed design en geen klachten... Speelt alles..

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 10-04-2003 13:20 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01
apestaartje schreef op 20 March 2001 @ 07:18:
Ik ben erg tevreden met mijn Hiteker.....
Kost weinig speelt alles, kan alles...
*D
Hiteker HE-1500 bij HCC

Hier zijn toch wat mensen die anders beweren.... :P

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-02 17:43
Ik heb zelf ook een Lenco, als tweede dvd speler omdat mijn oude Pioneer 525 niet regio vrij is. Tot nu toe doet ie het perfect maar je merkt wel dat het een stuk minder degelijk is dan een wat duurder merk. Vooral de afstandsbediening voelt heel goedkoop aan.

Heb zelf ook nog een Hiteker gehad, daar was na een week de voeding van gesprongen tijdens een film...DVD zat er dus nog in en met geen mogelijkheid eruit te krijgen zonder de speler te slopen. Speler terug naar de Kijkshop, de DVD heb ik nooit meer terug gezien :( mocht wel een ander schijfje gaan kopen en het bonnetje inleveren bij de Kijkshop om het vergoed te krijgen, was wel netjes vond ik. Maar nee, voor mij nooit meer een Hiteker.

EDIT ik zie net dat dit topic uit 2001 komt :P ik neem aan dat ie nu wel een beslissing heeft genomen...damn heel verhaal zitten typen voor niks

[ Voor 10% gewijzigd door Tetsuo op 10-04-2003 15:14 . Reden: Dit topic is bijna antiek :) ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
damn heel verhaal zitten typen voor niks
En om anderen datzelfde te besparen gaat'ie op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.