Toon posts:

tunngle lobby probleem

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 412458

Topicstarter
Hallo iedereen. ik heb een tunngle lobby probleem als ik in de lobby van een game ga dan zie ik niet iedereen in de lobby zitten. als er bijvoorbeeld 120 mensen in te zien moeten zijn dan zie ik er maar ongeveer 40. ik heb al vanalles met poorten geprobeerd en dingen in tunngle veranderd en op me router heb ik dingen geprobeerd en veranderd maar niks heeft geholpen. ik heb de kpn experia box als jullie nog iets moeten weten om me te helpen dan zeg het maar.

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 19:12
Over dat poort gedeelte, dat hoeft niet altijd aan jou te liggen. Als er in bijvoorbeeld jouw geval 120 man in een lobby zitten, en het grote deel van die mensen hebben maar een bepaalde poortrange opengezet en al die poorten zijn vol, en vervolgens probeer jij verbinding te maken met zo'n client, dan zal zijn firewall het tegenhouden. Weet niet of dit de oorzaak is, maar ik denk ik licht dat in ieder geval even toe.

Anoniem: 412458

Topicstarter
dat lijkt me heel onwaarschijnlijk want een aantal vrienden van me hebben precies de zelfde poorten open staan als ik en ook op de router zo veel mogelijk de zelfde configuratie en in tunngle zelf en we hebben alle poorten voor tcp en udp gebruik open gesteld dus misschien moet er nog een poort bij die niet bekent is voor de meeste mensen ? ik heb nu deze poorten open staan:

20500
20510
28960
27015
11155
53785
23756
52280
54457
11443

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 412458 op 25-06-2011 19:26]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee