Toon posts:

[OL 2010] Selectievakjes naast email berichten

Pagina: 1
Acties:

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 19:34
Dag Tweakers,

Vraag met betrekking tot selectievakjes.

In Windows (Vista/7) kan je via het menu "Map Opties" in het configuratiescherm de optie "Selectievakjes" inschakelen waarmee je meerdere mappen kunt selecteren zonder hierbij CTRL of SHIFT ingedrukt te houden. Elke map krijgt bij een mouse-over een selectievakje dat je selecteren kunt.

Deze optie is met name bij het gebruik van een tablet, of in mijn geval een HP convertible onmisbaar omdat je geen toetsenbord tot je beschikking hebt als het geval dichtgeklapt is.

Echter in outlook 2010 kan ik geen optie voor selectievakjes vinden! Ik heb de ontelbare menu's al doorgestruind en ook Google wilde me niet helpen.

Iemand een idee of Microsoft deze functie op een onlogische plek in outlook verstopt heeft? Nu moet ik elke email afzonderlijk verplaatsen of wissen terwijl ik met selectievakjes in batches kan werken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Nee, die optie zit niet in Outlook. Je kunt het on-screen toetsenbord gebruiken om de CTRL/SHIFT toets in te drukken. Met een touchscreen zou je hem ook vast kunnen blijven houden. Of geef 1 van de fysieke knoppen op de rand van de Tablet PC de CTRL functie.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Of je gebruikt OWA - dit staat standaard aan in Exchange 2010 SP1, vorige versies kan ik je zo niet vertellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
wagenveld schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:29:
Of je gebruikt OWA - dit staat standaard aan in Exchange 2010 SP1, vorige versies kan ik je zo niet vertellen.
Inderdaad een optie als je natuurlijk dan ook een Exchange account hebt ;) Verschillende andere web mail oplossingen bieden deze mogelijkheid ook, maar voor een POP3 account heeft het niet zoveel zin.

In vorige versies van Exchange is deze optie overigens ook beschikbaar, maar dan moet je well de "light" versie gebruiken. Uiteraard mis je dan weer andere functionaliteit.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 19:34
thanks voor de reacties. externe knop voor ctrl... geniaal! daar was ik nooit zelf op gekomen. Dat kan ik voor voor nog veel meer dingen gebruiken :)

Owa gebruik ik nauwelijks, server op de zaak is daar op dit moment nog te traag voor.

Nogmaals dank!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee