Beste Tweakers,
Ik ben al een lange tijd niet op het forum geweest, maar ik wil jullie nu weer iets vragen.
Na lang gebruik gemaakt te hebben van een laptop, wil ik nu ook nog een desktop pc kopen voor het bewerken van mijn foto's, internet, muziek, mail en af en toe een game.
Het hoeft dus geen super snelle game pc te zijn, maar ook geen slak.
Ik wil minimaal 4GB intern geheugen, maar meer mag zeker ook.
Een goede videokaart van Radeon of Geforce, maar hoeft niet het beste van het beste te zijn. Wat is momenteel een goede gemiddeld snelle kaart?
Ik wil tevens een Intel dual core processor, maar ik weet niet wat vandaag de dag een goede processor is (prijs-kwaliteit)
Ik denk dat een Dell pc wel wat voor me is, maar welke?
Ik heb ongeveer 600 euro te besteden inclusief monitor.
alvast bedankt voor jullie suggesties.
Ik ben al een lange tijd niet op het forum geweest, maar ik wil jullie nu weer iets vragen.
Na lang gebruik gemaakt te hebben van een laptop, wil ik nu ook nog een desktop pc kopen voor het bewerken van mijn foto's, internet, muziek, mail en af en toe een game.
Het hoeft dus geen super snelle game pc te zijn, maar ook geen slak.
Ik wil minimaal 4GB intern geheugen, maar meer mag zeker ook.
Een goede videokaart van Radeon of Geforce, maar hoeft niet het beste van het beste te zijn. Wat is momenteel een goede gemiddeld snelle kaart?
Ik wil tevens een Intel dual core processor, maar ik weet niet wat vandaag de dag een goede processor is (prijs-kwaliteit)
Ik denk dat een Dell pc wel wat voor me is, maar welke?
Ik heb ongeveer 600 euro te besteden inclusief monitor.
alvast bedankt voor jullie suggesties.