• Faberyayo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04-2022
Hoi,

ik zoek een goedkope tv voor op m'n kamer, echt de goedkoopste die er is. Ik moet er met de PS3 op kunnen spelen en er moet digitenne op komen. Dus 1x scart en 1x hdmi aansluiting.

Iemand tips?

Dank!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
gebruik de pricewatch dan.

• Faberyayo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04-2022
Gedaan, maar veel uitkomsten waar geen prijs bijstond.

Dus ben bang dat ik een goede misloop, daarom vraag ik ff hulp.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Faberyayo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:17:
Hoi,

ik zoek een goedkope tv voor op m'n kamer, echt de goedkoopste die er is. Ik moet er met de PS3 op kunnen spelen en er moet digitenne op komen. Dus 1x scart en 1x hdmi aansluiting.

Iemand tips?

Dank!
Als het echt goedkoop moet, kan je PS3 ook op scart/composite/s-vhs. Dan zijn er opeens heel veel TV's op marktplaats die voldoen, ben je voor een paar tientjes klaar, voor een huge-ass breedbeeldkanon.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 10:08
Pricewatch op aantal inch selecteren en dan prijs oplopend.... Neem de bovenste en bestellen maar :)

edit: hmm opeens stuk meer reacties :)

[Voor 17% gewijzigd door Multensor op 24-06-2011 17:20]

erhmm.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 15:13
Ga naar de winkel en vraag om een prijs voor een demo model.

Specs

• D4NG3R
  • Nu online
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Dat was moeilijk?

Ik kan vast zeggen dat je NIET iets lager wilt als 24"

Het goedkoopste wat je dan krijgt is een pricewatch: Salora 24LCF4000D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• u_nix_we_all
  • Niet online

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zeker als er een PS3 op moet kan iets meer onderzoeken een hoop gezeur voorkomen !
* heuveltje die gek word van de inputlag op zijn tv !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• D4NG3R
  • Nu online

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• u_nix_we_all
  • Niet online
D4NG3R schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:24:
[...]

Ik mis een HDMI aansluiting :+ .
Dan heb je m'n eerdere post niet gelezen denk ik.... >:)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:53

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Welkom op GoT, Faberyayo :W

Voordat je actief gaat posten is het verstandig als je eerst Het algemeen beleid eens rustig doorneemt, zodat je weet waaraan een topicstart (zie Quickstart) moet voldoen.

Nu reikt het opic niet verder dan "Wat moet ik kopen?" en dergelijke topics gaan op slot. De reden hiervoor is dat GoT geen vraag-en-krijg-antwoord-forum is, maar een discussieforum. We verwachten hier dus wat inzet zoals ook in LCD Beleid beschreven staat. En inzet is toch wel het eerste wat aan dit topic ontbreekt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee