Toon posts:

Foute link in pricewatch (Logitech Z323)

Pagina: 1
Acties:

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-12-2022
Beste Tweakers en mede tweakers,

Ik had geen zin om te zoeken, dus ik maak maar even een topic hierover. (Bite me if you don't like it).

Bij de pricewatch van Logitech Z323 (2.1 setje voor de computer) is er een fout aangegeven bij een link.
pricewatch: Logitech Z323

Het is de eerste link waar 20.90 inc verzenden staat. Dit betreft een MUIS en niet de 2.1 set. Een grote teleurstelling voor mij want het leek mij een leuke set voor mijn vader. De werkelijke prijs is echter €38:
http://www.electro-magazi...agazijn_NL&ProductID=Z323

Ik denk exclusief, maar ik had weer geen zin om het uit te zoeken.

Dus hierbij ten eerste: bedankt voor de teleurstelling (het gebeurd echter niet vaak hoor, tweakers is gewoon TOP). En ten tweede geen dank voor de correctie :) (lekker lullig).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 09:54
Als je met je muis op de prijs gaat staan, zie je dit (http://tweakimg.net/g/r/ae.gif) hele kleine plaatje verschijnen, als je daarop klikt kun je doorgeven dat een prijs niet klopt en dat er naar een verkeerd product wordt gelinkt ;)
Heb het nu al even gedaan, hoef je geen moeite meer te doen ;)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

GR > PW

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee