Toon posts:

geluid doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04 16:59
(ik weet niet zeker of dit in de goede topic staat, of dit een hardware of software probleem is)
deze vraag wilde ik al lang geleden stellen. sinds ik windows 7 geinstalleerd heb doet mijn geluid het niet meer, ik heb van alles geprobeerd veel gegoogled, maar daar kwam niks uit. weet iemand nog wat ik kan doen?
ik heb al dingen zoals realtek audio geinstalleerd, van de realtek website, en de driver voor het scherm zelf ook geinstalleerd van de cd die ik erbij heb gekregen.
de kabels hem ik nog niet getest of ze niet kapot zijn, omdat ik het met niks kan testen. (en ik heb ook geen 2e kabel).

geinstalleerd: windows 7 ultimate 64 bit
ik heb ook nog een dvi-hdmi hdmi kabel van mn computer naar beeldscherm
beeldscherm: s243hl monitor

[Voor 3% gewijzigd door megadoom op 24-06-2011 13:11]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Plug eens een koptelefoon in je PC en kijk of je dan geluid hebt. Zie je een luidsprekertje staan? Zo ja, kijk eens of alle opties beschikbaar staan en niet op mute staan.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 15:40
Wat voor boxen heb je?

• megadoom
ik heb nu geen koptelefoon bij de hand... zou een xbox koptelefoon werken?.
er staat ook niks op mute, alles staat ook aan.

ik heb geen boxen, alleen de luidspreker van het beeldscherm

kabel zit in central speaker out

[Voor 8% gewijzigd door megadoom op 24-06-2011 13:18]

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Kabel eens in de line-out steken (groene aansluiting that is)

Als je Xbox koptelefoon dezelfde 3,5mm jack aansluiting heeft moet het gewoon werken op je pc.

• megadoom
FastFred schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:20:
Kabel eens in de line-out steken (groene aansluiting that is)
daar zat ie in.... alleen heb ik hem net naar central speaker gedaan, werkt bijde niet.

ook het vreemde is, is dat de sound tools zeggen dat er geluid is, hoewel ik niks hoor. en het geluid staat gewoon op 50 van het beeldscherm, en 100% op de programmas

[Voor 24% gewijzigd door megadoom op 24-06-2011 13:23]

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 09:15
Begin even bij het begin, zijn de drivers voor je geluidskaart / moederbord goed geinstalleerd? Staan er onbekende devices in je apparaatbeheer? Dan wel onbekend of met een geel uitroepteken?

• megadoom
Racemol schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:25:
Begin even bij het begin, zijn de drivers voor je geluidskaart / moederbord goed geinstalleerd? Staan er onbekende devices in je apparaatbeheer? Dan wel onbekend of met een geel uitroepteken?
1, volgensmij zijn ze wel goed geinstalleerd (moederboord). maar waar kan ik dat zien? :/
2: er staat nergens: unkown devices.
3: ik zie geen geel uitroepteken
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee