What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Ik gok dat de 1 wel tussenvoegsel gebruikt en de ander niet, maar ze het wel automatisch aanpassen van elkaar.
Tussenvoegsels worden buiten NL niet echt gebruikt. Ik denk dat je het kan oplossen als je ff checked welke de tussenvoegsels WEL gebruikt en daar de naam goed zet als in VN: Jan en AN: Van der Bert, tussen zonder tussenvoegsels.
Tussenvoegsels worden buiten NL niet echt gebruikt. Ik denk dat je het kan oplossen als je ff checked welke de tussenvoegsels WEL gebruikt en daar de naam goed zet als in VN: Jan en AN: Van der Bert, tussen zonder tussenvoegsels.
Ik voeg de tussenvoegsels altijd toe als deel van de achternaam:
Voornaam: Jan
Achternaam: van der Horst
Ik doe dit al een hele tijd (sinds 3.1.3) en zowel Contacts (in iOS) als Google hebben er beide geen moeite mee (het uitwisselen en goed verwerken dan).
Ik doe dit al een hele tijd (sinds 3.1.3) en zowel Contacts (in iOS) als Google hebben er beide geen moeite mee (het uitwisselen en goed verwerken dan).
Ja, dat is de meest zekere oplossing. Toch zou ik het mooier vinden als alle applicaties met een extra veld "tussenvoegsel" overweg zouden kunnen...
Ik zet tussenvoegsels neer als 'tweede naam', dan wordt het tussenvoegsel ook netjes genegeerd bij het alfabetiseren van de namen
Enige nadeel is dan dat ze alfabetisch allemaal bij de V terecht komen...robenroute schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:03:
Ik voeg de tussenvoegsels altijd toe als deel van de achternaam:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dit inderdaad.Maegrim schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:16:
Ik zet tussenvoegsels neer als 'tweede naam', dan wordt het tussenvoegsel ook netjes genegeerd bij het alfabetiseren van de namen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Pagina: 1