Toon posts:

[Complimenten]HTML5 en CSS3

Pagina: 1
Acties:

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-02 10:37

afraca

Open Source!

Topicstarter
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en meuk.
Onlangs is er, zoals wij allen naar alle waarschijnlijkheid weten, een redelijk uitgebreid user feedback project geweest. Naast specifieke elementen van T.net te beoordelen op een schaal van 1 tot 5* , was er ruimte voor open feedback. Ik ben als mens snel tevré, dus ik had niet verwacht dat ik hier zowaar wat kon invullen als verbeterpunt, tot ik een bookmark bezocht: Arstechnica. Hun in-depth artikelen zoals "When WiFi doesn't work: a guide to home networking alternatives" zijn prachtig. Uiteraard kan je een wikipedia artikel erover bezoeken, maar we zijn hier in GR pienter genoeg om het verschil duidelijk te hebben. En nu mijn punt**:

reviews: Html5 en css 3: de pijlers van morgen
d:)b d:)b

*of iets soortgelijks
** Ja, we hebben ze eerder gehad, maar ik wilde even van de gelegenheid gebruikmaken om te zeggen dat dergelijke artikelen best awesome zijn. Eerdere varianten gingen als ik mij niet vergis bijvoorbeeld over cpu architectuur.

edit: En ik begrijp dat je als redactie beperkt bent door je mankracht, je hebt nieuws en reviews te leveren en meer van dergelijke dingen. Een dergelijke feature story kost gewoon veel tijd, vooral als het een onderwerp betreft waar de redactie (nog) niet heel bekend mee is.

[Voor 9% gewijzigd door afraca op 24-06-2011 09:43]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:01
IK vind het ook een erg mooi artikel maar wil dit topic toch misbruiken om op een fout te wijzen:
Transforms kunnen direct bij het openen van een webpagina door de browser worden gerenderd of later met javascript worden uitgevoerd. De meeste browsers gebruiken het middelpunt van het te veranderen object als beginpunt, maar de implementatie kan opnieuw verschillen. IE9 kan zelfs nog helemaal niet met transforms overweg, maar de preview van IE10 ondersteunt deze functie wel.
IE9 ondersteunt wel transforms en net zoals andere browsers is daar een eigen prefix voor: -ms-transform werkt in IE9.

Nogmaals het is een erg mooi artikel en heb deze al een paar keer doorgestuurd, mijn complimenten.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 10:59

Bosmonster

*zucht*

reviews: Html5 en css 3: de pijlers van morgen

Ik moet wel even melding maken van de afbeelding hier. Dit is een extreem epileptisch plaatje. En dat bedoel ik dan letterlijk in de zin van dat dit epileptische aanvallen kan veroorzaken bij bezoekers die hier vatbaar voor zijn. Het wordt ook gebruikt op sommige vervolgpagina's.

Grappig dat een van de besproken onderdelen dan wel toegankelijkheid is ;) Toegankelijkheid gaat verder dan nette html. Het gaat om denken aan je bezoekers met een beperking.

Verder overigens complimenten over de inhoud en uitgebreidheid!

[Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 24-06-2011 10:29]

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ook mijn complimenten naar de auteur(s), echt een ontzettend goed artikel! Artikelen van deze kwaliteit zie ik graag vaker terug in de toekomst :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

FlowinG schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:54:
IE9 ondersteunt wel transforms en net zoals andere browsers is daar een eigen prefix voor: -ms-transform werkt in IE9.
Iets aangepast, thx :)
Bosmonster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:20:
Dit is een extreem epileptisch plaatje.
Nou, extreem - het is geen stroboscoopgifje. Maar we gaan wel ff op zoek naar een alternatief :)
Het wordt ook gebruikt op sommige vervolgpagina's.
Op pagina 4 staat een uitsnede die mij er veel onschuldiger uitziet. Die laat ik gewoon staan, k?

En verder allen bedankt voor de complimentjes :*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Anoniem: 26235

.

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 11-07-2011 01:47]

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01-2022
Dank voor de complimenten, kostte de nodige tijd qua research maar de moeite dus waard geweest :) Ook nog een bedankje aan Crisp, onze in-house html-guru, voor de nuttige input.

Abort Retry Fail?

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee