Onlangs is er, zoals wij allen naar alle waarschijnlijkheid weten, een redelijk uitgebreid user feedback project geweest. Naast specifieke elementen van T.net te beoordelen op een schaal van 1 tot 5* , was er ruimte voor open feedback. Ik ben als mens snel tevré, dus ik had niet verwacht dat ik hier zowaar wat kon invullen als verbeterpunt, tot ik een bookmark bezocht: Arstechnica. Hun in-depth artikelen zoals "When WiFi doesn't work: a guide to home networking alternatives" zijn prachtig. Uiteraard kan je een wikipedia artikel erover bezoeken, maar we zijn hier in GR pienter genoeg om het verschil duidelijk te hebben. En nu mijn punt**:Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande nieuws, reviews, redactieblogs en meuk.
reviews: Html5 en css 3: de pijlers van morgen

*of iets soortgelijks
** Ja, we hebben ze eerder gehad, maar ik wilde even van de gelegenheid gebruikmaken om te zeggen dat dergelijke artikelen best awesome zijn. Eerdere varianten gingen als ik mij niet vergis bijvoorbeeld over cpu architectuur.
edit: En ik begrijp dat je als redactie beperkt bent door je mankracht, je hebt nieuws en reviews te leveren en meer van dergelijke dingen. Een dergelijke feature story kost gewoon veel tijd, vooral als het een onderwerp betreft waar de redactie (nog) niet heel bekend mee is.
[Voor 9% gewijzigd door afraca op 24-06-2011 09:43]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB