Toon posts:

eah3650 wel signaal maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
Ik had al een tijdje dat als ik de PC opstarte ik pas beeld krijg bij het inlogscherm van windows 7. Twee a Drie weken later had ik helemaal geen beeld meer en zat een week zonder computer, alles systematisch gechecked en ineens deed hij het weer voor ongeveer een week.

Na veel uitzoek werk, probeerde ik een andere voeding en zag mijn led fans een stuk feller branden, en ging er van uit dat de oorspronkelijke voeding op zijn laatste sloffen loopt. Dus mijn reserve voeding erin.

Maar nu doet mijn EAH3650 DDR3 Silent 512MB (PCI-E) kaart het helemaal niet meer. Is hij nu gewoon op gebrand?

Moederbord is trouwens een Dualvista (http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=939Dual-VSTA)
En heb er nu een AGP kaart. En eigenlijks moet ik hem opnieuw installeren om zeg maar betere video performance eruit te krijgen maar deze agp kaart is daarnaast als nog ondermaats.

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:27

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Het is wellicht raadzaam iets meer gegevens over je systeem te plaatsen. Het feit dat er een nieuwe voeding in zit zegt niets over het vermogen van de voeding. Post even wat meer gegevens over je systeem, dat praat een stuk makkelijker!

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:19

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Er staat in de titel wel signaal maar geen beeld, verder zeg je in je post dat ie helemaal niks meer doet.
De vraag die je aan ons stelt is of ie kapot is ?

Probeer er eens een wat duidelijker verhaal van te maken aub.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
Sorry dat ik onduidelijk ben, van wat ik hierboven heb neergezet. Maar het komt er op neer dat die kaart het sporadisch nog doet. Had vandaag even een andere Pci e kaart geleent en toen had ik geen problemen.

Dus het gaat hier puur om de Videokaart. ik vermoed dat de kaart het nog wel doet gezien ik hem vandaag ook weer ineens het weer deed, na dat ik het systeem had getest met een andere VGA kaart.

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
is niet gewoon je chip aan het "doodgaan"? want op die weg doet hij het sommige momenten nog gewoon en 2 seconden later niet meer.

If it ain't broke, don't fix it

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee