• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:19
Zoals jullie misschien straks gaan denken dat dit het zoveelste n00b topic is dat is het dus niet ;)

Ik heb nu een Samsung Galaxy S en die heb ik bijna direct voorzien van custom roms en specifiek MIUI. Deze hebben tot nu toe eigenlijk perfect gewerkt! Uiteraard wat bugs want ja het is allemaal nog in ontwikkeling. Elke week heb je dus ongeveer 1 a 2 updates.

Nu heb ik de afgelopen 2 weken niet geüpdate omdat ik tevreden was over die versie en ik net niet genoeg tijd tussendoor had om alles in orde te krijgen.

Nu na 2 weken wil ik uiteraard wel een update doen. Zo gezegd zo gedaan. Rustig alles installeren en daarna zoals tot nu toe de afgelopen 20 keer al goed is gegaan alles updaten met de market of met titanium backup. Vervolgens wil ik wat apps downloaden uit de market want Gmail en Youtube zitten niet in mijn Gapps bestandje.

Breekt mijn klomp :/ Werkt dus niet... Foutmeldingen. Nou ja google opzoeken. Fixes voor de foutmeldingen doen. Nog steeds niets.

Vervolgens nog 2 keer alles doen en van allerhande fixes eroverheen smijten die ik random ergens vind of lees maar niets helpt.

Vervolgens naar de laatste versie met een andere kernel overgaan. Werkt ook niet.

Daarna alles weer opnieuw installeren van voor af aan. Dus eerst een kale rom en daarna weer die ene MIUI custom rom. Werkt ook nog niet...

Nou ja uiteindelijk na een halve dag puzzelen en alles opgegeven. Dan maar een kale 2.3.4 van XDA zonder root en met alles van Samsung op de telefoon...

Wel verdraait... Nog steeds geen mogelijkheid om te installeren met de market...

Nu ben ik toch vrij radeloos aangezien ik alles al heb gehad wat ik denk dat logisch is... Iemand anders nog enig idee wat ik kan proberen?

Ik ben zelf bang dat het ondertussen iets is geworden tussen mijn account en de market waardoor ik telkens deze foutmeldingen krijg... Is er iets om dit uit te testen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 12:52

woutur

Klauwtjes uit!

Welke foutmeldingen krijg je eigenlijk? Heb je market al geupdate? Welke versie van de market draai je?

Zoek anders op xda naar market update fix. Daarmee kan je je market updaten zodat downloads het weer doen. Dat is: als dat al je probleem was.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:08:
Ik ben zelf bang dat het ondertussen iets is geworden tussen mijn account en de market waardoor ik telkens deze foutmeldingen krijg... Is er iets om dit uit te testen?
Euhm, ik wil niet bijdehand overkomen hoor... Maar probeer eens een ander google account...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Touchdomex
woutur schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:04:
Welke foutmeldingen krijg je eigenlijk? Heb je market al geupdate? Welke versie van de market draai je?

Zoek anders op xda naar market update fix. Daarmee kan je je market updaten zodat downloads het weer doen. Dat is: als dat al je probleem was.
Probleem weet ik op dit moment niet. Ik weet in ieder geval dat het aan mijn account ligt en niet aan de rom of de market! Ik heb een losse account aangemaakt en die werkt prima...

Ik ga eens een nachtje wachten en dan weer verder proberen... Als dat niet lukt eens contact opnemen met Google...
Obiter dictum schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:09:
[...]

Euhm, ik wil niet bijdehand overkomen hoor... Maar probeer eens een ander google account...
Doe je wel :> Ondertussen bekend dus waar het probleem ligt :+

[Voor 18% gewijzigd door Touchdomex op 23-06-2011 23:09]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:09:
Doe je wel :> Ondertussen bekend dus waar het probleem ligt :+
hehe... wat moet jij balen van je verloren tijd zeg :p
Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:08:
Zoals jullie misschien straks gaan denken dat dit het zoveelste n00b topic is dat is het dus niet ;)

(...) fucking lang verhaal (...)

Is er iets om dit uit te testen?
:Y)

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Touchdomex
Obiter dictum schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:29:
[...]

hehe... wat moet jij balen van je verloren tijd zeg :p

[...]

:Y)
Erger is dat ik nu nog een manier mag zoeken om het op te lossen :X :/

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Google schijnt inderdaad niet bekend te staan om hun eenvoudige contactmogelijkheden... Vanochtend ging het nog steeds niet goed met je account?

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:47
Is dit anders via market.android.com?

• Touchdomex
StarC schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:21:
Is dit anders via market.android.com?
Ja

Ondertussen werkt hij weer. Blijkbaar dus een storing aan de kant van Google met alleen mijn account :/

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee