Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VB.NET] Lezen van Excel bestand (CSV) met bepaalde range...

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Gasten,

Zit weer eens met een probleem en kan er eerlijk gezegd niet aan uit.
Ik selecteer dus een CSV bestand en wil aan de hand van een opgegeven range de waarde daarvan in een array steken om later te gebruiken (om een grafiek van te maken). Maar het wil totaal niet lukken.
Hieronder GUI foto met code erlangs:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16312033/Knipsel.PNG

En hier de fout die ik krijg:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16312033/Knipsel2.PNG

Ik heb al een uur of 2 zitten zoeken achter van alles en nog wat en ik krijg het er niet uit! Heb zelfs geprobeerd om met ADO.NET te werken maar dat lukt niet aangezien mijn CSV bestand altijd dynamisch is en geen vaste kolom namen of noem maar op, heeft.

Iemand ook maar enig idee?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 23:33

Reptile209

- gers -

Blijkbaar verwacht xlSheet.Cells() andere parameters dan de twee strings die je nu aanbiedt. Kijk dus eens naar de definitie van je functie.

Zo scherp als een voetbal!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:46
Volgens mij komt het omdat je een String meegeeft, in plaats van een Int.
Probeer de string eens te parsen naar een int.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je code en foutmeldingen wil posten, post dan ook daadwerkelijk code en foutmeldingen, niet screenshots. Op deze manier heeft niemand er in de search wat aan, nog naast het feit dat het vervelend leest.

Daarnaast: je andere account was geband. Dat wil niet zeggen dat je zomaar een nieuw account mag maken. We bannen de persoon, niet de account. Om die reden gaat dit topic en je nieuwe account dan ook op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.