[MS VC++]Autocomplete bij Find uitzetten.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:18
Hallo!
Ik gebruik Microsoft Visual C++ 2010 en tot een half uur geleden vond ik het een zeer handige tool. Nu wil ik veelvuldig een paar dingen zoeken, maar hij vult automatisch het vakje bij Find aan! Hoe is dit uit te zetten? Geen workarounds alsjeblieft, die gaan niet werken als je naar iets zoekt met het enige verschil in een enkele letter die wel of geen hoofdletter moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ikt schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:23:
Geen workarounds alsjeblieft, die gaan niet werken als je naar iets zoekt met het enige verschil in een enkele letter die wel of geen hoofdletter moet zijn.
Wat versta je onder een workaround :?

[google=visual+studio+search+history] en dan kom ik o.a. hier en hier uit. Verder zie ik 't probleem niet; je kunt toch gewoon in de code het stuk selecteren waar je op wil zoeken en dan op CTRL+F meppen? Dan is de geselecteerde tekst meteen de tekst waar 'ie op zoekt. Ik gebruik VS al sinds 't VB6 tijdperk en heb nog nooit last gehad van wat je nu beschrijft.

Als 'ie iets aanvult tijdens 't typen kun je natuurlijk ook gewoon op "Del" meppen.

Maar wat hat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd? (Zie onze Quickstart, waar ik je behoorlijk recent ook al op wees)

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 23-06-2011 21:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:18
Ik kan dus gewoon niet goed zoeken op Google. Dankje voor de oplossing!

Over de Quickstart, als ik niet eens een enkel idee heb waar ik moet beginnen kan ik moeilijk de quickstart volgen. Zal het wel in het vervolg doen.