Toon posts:

nieuwe game pc (onderdelen gekocht)

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Anoniem: 395728

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ga nieuwe pc bouwen wat voor mij lang geleden is omdat ik lange tijd alienware laptop gehad heb..
willen jullie me laten weten wat jullie er van vinden en eventueel tips :-) ohja ik heb op eenpaar dingen moeten bezuinigen wegens geld gebrek hahaha ik heb alles al gehaald alleen moet ik w8e op de levering

specs zijn:

moederbord: asus maximus IV (3.0)
processor: intel core I7-2600k
videokaart: saphire HD 6990 4gb
cooler voor de processor: Zalman cpn11x extreme
SSD: Ocz agility 3 60 GB
hardisk: Western digital wd20ears 2TB
voeding: Coolermaster Silent Pro m850
behuizing: Coolermaster Haf x
geheugen: G Skill DDR 3 2133 pc3-17000 4096MB X2. CL-11-9-28 1.65V
systeem: Windows 7 64bit

• darrock
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
ik vraag me een beetje af wat de bedoeling is van dit topic, aangezien je al weet hoe je een pc moet maken is het een beetje moeilijk om tips te geven want de helft weet je al waarschijnlijk.

dus wil je specifiek iets weten, of gewoon laten zien wat je hebt gekocht?

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-06 23:17

Grozno

acts without consequence!

Jammer dat je reeds besteld hebt, in [BBG aanschaf] Gamesysteem hadden we je graag geadviseerd en je van wat vreemde keuzes kunnen behoeden.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-06 22:59

Ed_L

Crew Council
Systeem al gekocht en check my system!!!11one topics zijn niet toegestaan. Dit topic gaat op slot.

Tip voor de toekomst: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee