Toon posts:

Blauw scherm en pc start vaak niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• famouz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12-2021
Sinds vandaag heb ik problemen met m'n PC.

Tijdens het spelen van een spel kreeg ik vandaag 2 keer een blauw scherm dat ik problemen met drivers heb. Ik heb echter helemaal geen nieuwe drivers geïnstalleerd.

Ook start mijn pc meestal niet meer op. Hij gaat wel aan, maar geen piepje, en er gebeurt niets. Na een paar keer proberen start hij dan wel weer op, maar na een tijdje gaat hij opeens weer uit.

Waar kan dit aan liggen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar niet aan?

Begin eens met het geven van specs en wat je zelf al hebt gedaan om het probleem te achterhalen en wat nu precies de melding is op het blauwe scherm.
Zonder die informatie kunnen we weinig. Neem ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door en geef hier aan wat de resultaten daarvan waren.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT famouz :)

Helaas ben ik bang dat we uiterst weinig kunnen met deze topicstart van je :o

Je geeft ons in het geheel geen concrete informatie ("een spel", "drivers", "een tijdje" - allemaal onduidelijk), dus met de beste wil in de wereld kunnen wij je zo niet helpen.

Daar komt bij dat we op GoT verwachten dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. Daar hoort onder andere ook bij dat je gebruik maakt van de informatie die wij aanbieden. Kom je er niet uit, dan mag je rustig een topic openen, maar neem dan de moeite om de situatie exact te beschrijven, aan te geven wat je zelf geprobeerd hebt (incl links naar info die je vond) en wat er dan precies gebeurde (incl exacte foutmeldingen, plus wat je daarop zoekend vond).

Hier doe je die moeite helemaal niet. Dat is niet de bedoeling. Voor wat meer info over hoe het hier werkt, zie:
Het algemeen beleid #quickstart

En zoals Terw_Dan aangeeft kun je hier tips vinden om zelf aan de slag te gaan met je probleem:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee