Toon posts:

Image windows 2000 weg na enkele maanden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 392308

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij opweg helpen met dit probleem.
Ik heb laatst een aantal image's gemaakt met norton ghost van windows 2000 (kant en klaar OS met drivers ect) aangezien we meerde van de zelfde Puntdits hebben gebouwt.
Het gaat hier namelijk om de Asus pundit P2-P5G41GC met een intel 5300 CPU en 1GB van Kingston Moederbord is onboard.
Maar na enkele maanden komen er meerde weer binnen met de melden dat er geen windows meer op het systeem staat (Missing operating system foutmelding)
Dit is nu al enige keren voorgekomen en heb alle hardware getest maar dit leid verder tot niets aangezien de hardware verder in orde is.
En de schijf is niet benaderbaar als de schijf word aangesloten op een ander systeem, dan komt de melding dat de schijf nog niet is geformarteerd of u dit nog wilt doen.
En ja windows 2000 (oertijd)

Iemand enig idee? :)

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 392308 op 23-06-2011 16:31]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat heb je zelf al geconstateerd? Is de HD echt leeg of mist alleen de bootsector ofzo?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Topicstarter
Ik heb de schijf aangesloten op een andere pc met windows xp, helaas kan ik er niet op komen aangezien ik de melden dan krijg dat de schijf nog niet is geformarteerd?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Klinkt meer als een probleem met de harde schijf.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Topicstarter
En toch zijn deze allemaal meerdere malen getest en geen problemen ondervonden

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Welk merk/type schijven zijn het?
Wat heb je gebruikt om de images te maken/terug te zetten?

(Heb ook een aantal van deze machines uitstaan met WinXP Embedded dan wel dus vandaar de intresse).
Ik gebruik Seagate 7200.11 schijven.
E3400/2GB

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Topicstarter
De Samsung HD322HJ of soms de HD161HJ. de image's maak ik met ghost.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee