Oke ik zit hier dus met een vreemd probleem waar ik gewoon niet uit kom.... heb al op google lopen zoeken maar vind nergens mensen met het zelfde probleem..
Ik heb dus een Outlook 2010 Add-In (Ribbon)... voor het syncroniseren van de taken naar een externe database... dit werkt allemaal perfect.
Nu heeft Outlook 2007 helaas geen Ribbon in het hoofdscherm dus moest ik hiervoor een apart menu voor maken. Dit is allemaal gelukt en ik dacht dat het werkte todat ik het ging testen in Outlook 2007...
In 2010 werkt de Add-In die ik voor 2007 heb gemaakt prima... Maar eenmaal in Outlook 2007 werkt alles wat ook maar iets met MySQL te maken heeft niet meer...
Voorbeeld code:
Het gaat dus al fout op de MySQLConnection Connection = new..
Dit werkt dus allemaal prima in Outlook 2010 maar zodra ik de Add-In installeer op Outlook 2007 (Deze plugin is gemaakt voor Outlook 2007) werkt het gewoon niet...
Iemand een idee waarom dit zo is ? Ondersteund Outlook 2007 (lijkt me sterk) dit gewoon niet ? of mis ik een iets anders wat Outlook 2007 nodig heeft ?
Edit: Wat informatie toegevoegd.
Ik heb dus een Outlook 2010 Add-In (Ribbon)... voor het syncroniseren van de taken naar een externe database... dit werkt allemaal perfect.
Nu heeft Outlook 2007 helaas geen Ribbon in het hoofdscherm dus moest ik hiervoor een apart menu voor maken. Dit is allemaal gelukt en ik dacht dat het werkte todat ik het ging testen in Outlook 2007...
In 2010 werkt de Add-In die ik voor 2007 heb gemaakt prima... Maar eenmaal in Outlook 2007 werkt alles wat ook maar iets met MySQL te maken heeft niet meer...
Voorbeeld code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| using MySql.Data.MySqlClient; MySqlConnection connection = new MySqlConnection("SERVER=host.net;" + "DATABASE=brumpc_tasks;" + "UID=username;" + "PASSWORD=*******;"); connection.Open(); MySqlCommand command = connection.CreateCommand(); command.CommandText = "SELECT * FROM users WHERE username = '" + username + "' AND password = '" + GenerateHash(password) + "'"; MySqlDataReader Reader = command.ExecuteReader(); while (Reader.Read()) { MessageBox.Show("Test succesful!", "Taskeroid", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Asterisk); } connection.Close(); |
Het gaat dus al fout op de MySQLConnection Connection = new..
Dit werkt dus allemaal prima in Outlook 2010 maar zodra ik de Add-In installeer op Outlook 2007 (Deze plugin is gemaakt voor Outlook 2007) werkt het gewoon niet...
Iemand een idee waarom dit zo is ? Ondersteund Outlook 2007 (lijkt me sterk) dit gewoon niet ? of mis ik een iets anders wat Outlook 2007 nodig heeft ?
Edit: Wat informatie toegevoegd.