Ik heb, in een htmlpagina, javascript code die wordt aangeroepen met een functie. Deze functie roept weer met window.onload een andere functie aan. Het idee is dat de javascript aan de hand van de locatie van een div zijn positie bepaalt op de pagina. Het is natuurlijk makkelijk om een div in de html te plaatsen, maar door omstandigheden moet de div gecreëerd worden in de javascript.
Het probleem nu is dat de div gemaakt wordt na de onload(dit kan niet anders), wat betekent dat de gehele pagina overschreven wordt met mijn document.write.
Ik vraag mij dus af of iemand een manier weet om de div te plaatsen zonder een document.write. Appendchild heb ik al geprobeerd, maar dan wordt het onderaan de pagina toegevoegd. Er is geen parentdiv.
Het probleem nu is dat de div gemaakt wordt na de onload(dit kan niet anders), wat betekent dat de gehele pagina overschreven wordt met mijn document.write.
Ik vraag mij dus af of iemand een manier weet om de div te plaatsen zonder een document.write. Appendchild heb ik al geprobeerd, maar dan wordt het onderaan de pagina toegevoegd. Er is geen parentdiv.