Het leek ons wel mooi op de verengingswebsite een Twitter widget te installeren op onze Joomla website. Dit leek in eerste zeer eenvoudig middels "twitter.com/about/resources/widgets". Helaas lopen we nu tegen allerlei problemen aan. Wij hebben de volgende opties geprobeerd. Kon de oplossing helaas ook niet op het Twitter of Tweakers forum vinden....
Search widget
Wij hebben hiervoor een Twitter account aangemaakt. Hoe komt het toch dat onze eigen berichtjes met #onderwerp niet zichtbaar worden in de searchwidget???
Via mijn eigen twitteraccount lukt dit trouwens wel.
List widget
Ook geprobeerd. Een Twitter account aangemaakt voor de vereniging, en eentje voor een bepaald team. Nu lijkt de nieuwe teamaccount gewoon niet zichtbaar te zijn op Twitter. Kan deze account met geen mogelijkheid vinden. Hij staat gewoon op public, dus hoe kan dit??
Ik hoop dat iemand ons de goude tip kan geven?? Wat is sowieso aan te raden in deze, search of list widget??
Dankjewel alvast!
Search widget
Wij hebben hiervoor een Twitter account aangemaakt. Hoe komt het toch dat onze eigen berichtjes met #onderwerp niet zichtbaar worden in de searchwidget???
Via mijn eigen twitteraccount lukt dit trouwens wel.
List widget
Ook geprobeerd. Een Twitter account aangemaakt voor de vereniging, en eentje voor een bepaald team. Nu lijkt de nieuwe teamaccount gewoon niet zichtbaar te zijn op Twitter. Kan deze account met geen mogelijkheid vinden. Hij staat gewoon op public, dus hoe kan dit??
Ik hoop dat iemand ons de goude tip kan geven?? Wat is sowieso aan te raden in deze, search of list widget??
Dankjewel alvast!