Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf nieuwe laptop, BTO of Dell

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, ik kan echter geen keuze maken tussen deze twee laptops:
De BTO :X•BOOK 17CL37 FULL-HD QUAD
of
De Dell XPS 17 zonder 3D

Voor mij is een goed scherm (ivb met films kijken en bewerken) en videokaart erg belangrijk, ik weet dat de Dell een erg goed scherm heeft, maar over de BTO is weinig te vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze keuze. _/-\o_

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt altijd een muntje opgooien, of de tips in *LET OP* - Wat moet ik kopen gebruiken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
Sorry maar dit lijkt mij juist een makkelijke keuze, aangezien je niets kunt vinden over de BTO laptop.
Zoek maar eens op Dell XPS 17. reviews genoeg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:22:
Voor mij is een goed scherm (ivb met films kijken en bewerken) en videokaart erg belangrijk, ik weet dat de Dell een erg goed scherm heeft.
Waar lees je dat dan? Volgens ondergetekende tweaker is het scherm namelijk erg brak, net zoals 99% van de andere schermen met uitzondering van... het 3D scherm. Niet voor niets zo duur.
Welk scherm er in de BTO zit weet ik niet precies, maar ik gok op deze http://www.anandtech.com/...200-amd-6970m-crossfire/5, en dat is een vrij brak scherm... Nee, de xps 17 (mét 3D!) is de enige keuze.

Maar hoe dan ook, losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Lees hiervoor het CSL beleid. Ik verwijs je daarom door naar de [NBBG aanschaf] Multimedianotebook april 2011. Dit topic gaat echter op slot.

Dit topic is gesloten.