• tlo300
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik werk sinds december bij een van de grote internationale consultancy bedrijven in Nederland. Mijn eerste baan. Ik ben destijds aangenomen voor mijn kennis in serious game design, e-learning en simulaties met de belofte hierin werk te gaan doen. Eigenlijk direct na aanvang ben ik in een CRM project geplaatst in de verzekeringssector. Na wat tegenstribbelen heb ik me gewoon hier overheen gezet en mijn uiterste best gedaan om toch binnen dit kader te functioneren.

Ik ben nu een half jaar verder, volgens mijn eerste evaluatie doe ik het uitstekend, en mijn collega's zijn ook blij met me. Ik begin alleen langzaam te twijfelen of dit nu echt iets voor mij is. Ik ben een echte techneut maar heb wel de benodigde social skills voor consulting. Helaas kan ik gewoon niet mijn technische ei kwijt en heb ik ook echt moeite met het feit dat ik ca 10 uur per dag werk en daar nog eens 2 uur reistijd bij op moet tellen. Ik heb mijn wensen al meerdere keren besproken met mijn manager en mijn counselor maar echt concrete oplossingen zijn niet geboden. Er is een soort vage belofte gedaan dat ik in de toekomst iets anders kan gaan doen maar voor zover ik het bedrijf nu kan overzien gebeurt er hier van alles op het gebied van IT maar outsourcen ze de techniek vooral. Verder kom ik gewoon al een tijdje met een flink klote gevoel thuis en ben ik iedere avond uitgeput.

Dit even ter illustratie. Waar mijn vraag op neer komt. Hoe ziet het er uit op mijn cv als ik het oprecht heb geprobeerd bij zo'n bedrijf maar het gewoon echt niet trek? Ik begrijp dat je met een goed verhaal een heel eind komt maar ik vroeg me af of er andere starters zijn die ervaring hebben met deze situatie en hoe dit zich vertaald in het vervolg van je carriere. Bij voorbaat dank.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:49
Maak je niet al te veel zorgen over je CV. Je dienstverband is welliswaar kort maar zeker aan het begin van hun carriere zie ik mensen vaak van baan switchen omdat ze niet echt weten wat ze willen of kunnen. Je hebt nl wel een goed verhaal: je wilde x doen maar moest y gaan doen. Leg de nadruk op je flexibiliteit (je bent de klus toch gaan doen) maar geef in andere sollicitaties duidelijk aan wat je behoeftes zijn.
Natuurlijk niet teveel nadruk leggen dat je het gewoon niet trok. Sterker nog, niet over beginnen als zij dat ook niet doen maar pols voorzichtig hoe het bij een ander aan toe gaat. Overigens: bij alle grote consultancy agencies zijn werkdagen >8u meer regel dan uitzondering.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, oftewel, actief op zoek gaan naar wat anders, en dan pas exit gaan.

Maar.. Je werkt er net een halfjaartje, en zal je denk ik geen vaste aanstelling hebben (contract voor bepaalde tijd), en dan moet je wel even opletten of je uberhaupt tussentijds kan opzeggen, anders moet je je contract uitzitten (al kan er in overleg natuurlijk wel een uitzondering gemaakt worden). Dus kijk dat even goed na.

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:11

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Werk je structureel 10 uur per dag? Let op: Je creeert zo verwachtingen, waar je nooit meer vanaf komt. Ik werk nu ook over, maar dat is geen gewoonte.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Camacha: Je hebt nog gelijk ook.

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-05 17:47
Zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Je vertelt gewoon het verhaal dat je hier neergepend hebt, klaar. En inderdaad nadruk leggen op flexibiliteit, dat het niet je ding was maar dat je het toch deed tot tevredenheid van klanten/managers/... blablabla.

Als er één ding is dat ik in mijn carrière geleerd heb, dan is het wel dit: nooit te lang blijven plakken als je je er niet goed voelt. Je bent immers niet getrouwd met je werkgever. En vooral ook geen "medelijden" voelen met de werkgever, "wat gebeurt er als ik vertrek?"; die werkgever zal immers ook geen seconde twijfelen je te ontslaan als het hem beter uitkomt. Zet jezelf & je gezin op #1 en probeer het werk te doen dat je graag doet en dat liefst nog een Euro of twee opbrengt ook.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb in het IT wereldje al heel veel mensen zien opstappen met redenen als: het werk is saai, het werk is niet mijn ding, te grote afstand elke dag en meer van zulke redenen.

Ook is het tegenwoordig redelijk gebruikelijk aan het worden dat je in de IT elke +/- 5-10 jaar van functie binnen een bedrijf wisselt of bij een ander bedrijf gaat werken omdat het anders saai werk is.

Gewoon een nieuwe baan zoeken en erna netjes van je huidige baan afscheid nemen. Je kunt je baas misschien inlichten dat je aktief op zoek gaat naar wat anders, misschien komt hij dan toch met een interne functie verandering.

Overigens ken ik ook 1 geval waarbij iemand het werk helemaal niet leuk vond en het daar 5 maanden heeft volgehouden, ze hebben hem zelfs nog gewoon doorbetaald tot zijn contract afliep. Maar hij liet dan ook echt merken dat hij het niet leuk vond.

Het is de praktijk, je nieuwe werkgever kan alleen maar lof hebben dat je zo lang nog een functie hebt vervuld waarvoor je eigenlijk niet was aangenomen, bovenstaande bewijst dat niet iedereen hetzelfde is daarin.

Edit: Mijn eigen situatie was trouwens bij mijn 1e baan maar 1 jaar blijven werken (contract werd niet verlengd door de economische omstandigheden), daar keek mijn nieuwe werkgever niet echt van op tijdens de sollicitatie.

[Voor 9% gewijzigd door DutchKel op 23-06-2011 07:31]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-05 17:47
kfaessen schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:27:
Gewoon een nieuwe baan zoeken en erna netjes van je huidige baan afscheid nemen.
Inderdaad. Héél erg belangrijk. Nooit vertrekken met slaande deuren & ruzie. Zelfs al vind je je baas een echte zak (en is ie dat misschien ook) en kun je niet overweg met sommige collega's, dan toch nog netjes op je laatste dag de ronde doen, handjes schudden en bedanken voor de samenwerking. Het IT-wereldje is klein en je komt altijd weer dezelfde mensen tegen (in België toch, veronderstel dat dat niet anders is in NL).

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:02
Helaas kan ik gewoon niet mijn technische ei kwijt en heb ik ook echt moeite met het feit dat ik ca 10 uur per dag werk en daar nog eens 2 uur reistijd bij op moet tellen.

Als je je technische skills niet gebruikt raak je ze kwijt. Als je ze nou nog in hobbyprojectjes kon gebruiken zou het nog gaan, maar als je 12 upd weg bent komt dat er niet van.

Dus als je in de toekomst iets technisch wil gaan doen moet je niet te lang in deze situatie blijven hangen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35
Werkgevers maken er geen enkel punt van als je bij je vorige baan na een aantal maanden bent opgestapt. Natuurlijk moet je wel een consistent verhaal hebben en moet de nieuwe baan aansluiten bij het verhaal.

Overigens kun je met je profiel zo ergens anders terecht :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je 10 uur per dag iets doet wat je eigenlijk niet leuk vindt dan wordt het inderdaad tijd om wat anders te zoeken. Wat men hierboven al zegt: om je CV hoef je je niet druk te maken. Let wel op dat je bij je sollicitaties geen negatieve uitlatingen over je huidige werkgever doet, dat valt meestal niet goed. Je kunt best zeggen dat je bij je vorige werkgever het gevoel had dat je je talenten niet voldoende kon ontplooien, maar houd het daarbij.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
je hart volgen klinkt nobel maar ken je risico's.
daarnaast: je werkt in een saai domein maar is dat de werkelijke oorzaak van je onvrede? mijn ervaring is dat plezier in het werk ook wordt bepaald door organisatiecultuur, sfeer, collegialiteit, etc. Niet te vergeten dat je zelf een aandeel hebt in het creëren van uitdaging als je die mist. Your employer is not your mother...

~

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

Standeman

Moderator Wonen & Mobiliteit

Prutser 1e klasse

Met de mensen boven me, zolang je kan onderbouwen waarom je bent vertrokken, maakt het niets uit voor je C.V. Je moet het niet natuurlijk niet te vaak doen. Als je in 5 jaar 10 werkgevers hebt gehad zullen er wel wat wenkbrauwen gefronst worden, maar zover ben je nog lang niet.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Met iedereen hierboven eens.

Grote detacheerder? Daar ben je gewoon een nummertje, wat ze je ook vertellen en hoe belangrijk het allemaal is. Kortom, gewoon weg gaan. Ze hebben wel een ander nummertje die jouw plaats inneemt.

Ik zou als ik jou was strikter aan de 40 uur per week houden. Ligt er een beetje aan of het gratis is, of dat je er tijd voor tijd voor terug krijgt. Is het gratis? Dan per direct je snor drukken. Je privetijd kent ook een prijs...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 10:42

Alarmnummer

-= Tja =-

Volgens mij maakt het voor je cv niets uit. Zitten bij een slechte club is schadelijk voor je toekomst (wie wil nou de zoveelste consultant die wat ervaring heeft met CRM systemen bij verzekeraars). De enige clubs die je zouden willen, zouden de clubs zijn waar je niet wilt werken.

Ik zou sowieso ver weg blijven van consultancy clubs. Het is heel vaak uurtje vactuurtje en het gaat er maar om of jij declarabel bent en zo lang je nog niet weg gaat dan wordt er geld aan je verdiend.

Als je echt iets wilt doen met je kennis dan zou ik een product bedrijf opzoeken waar ze je kennis nodig zijn.

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07-2021
Als je het werk niet fijn vindt, de tijden niet aangenaam, dan voel je je niet op je plaats. Als je dat aankaart en ze doen er niets mee (of kunnen er niets mee), dan is dat voor mij persoonlijk al reden genoeg om ander werk te gaan zoeken. Dus pas weg gaan als je iets anders hebt, en nooit met ruzie.

En voor je CV, ik had hetzelfde. Als Java ontwikkelaar aangenomen bij een consultancy club. Toen een lange tijd op de bank gezetten, toen als PHP programmeur aan de slag gegaan. Ook met lange reistijd. Leuk voor een tijdje, maar niet wat ik langer wilde doen. Toen na 1 jaar dus weggegaan, nu zit ik als software engineer al 2.5 jaar op mijn vaste (letterlijk) plek bij mijn huidige werkgever. En niemand deed er moeilijk over (denk wel aan eventuele amortisatiekosten van eventuele opleidingen!).

• tlo300
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11-2022
Dankjewel voor de vele goede reacties! :) Ik ga inderdaad maar eens rondkijken.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 16:51
Die 10 uur per dag zou ik ASAP terug brengen naar 8 uur per dag je wordt namelijk maar voor 8 uur betaald uurtje factuurtje dus is het niet meer dan logisch dat je er maar 8 werkt. Uiteraard wel in overleg gaan doen maar gewoon aangeven ik werk nu structureel over en dat kan zo niet langer.

Vervolgens met je manager concrete afspraken gaan maken over de veranderingen, niet zo we gaan ernaar kijken maar meer binnen X maanden krijg je een opdracht die beter past. Als je dat niet doet laten ze je namelijk gewoon zitten want je levert geld op en je bent maar een nummer.

En naast het geheel nog eens rustig rond gaan kijken of je niets beters kan vinden, waarom meteen weggaan misschien kunnen ze je wel wat beters bieden als je het ze wat duidelijker ( lees dwingender ) vraagt. En je hebt nu een baan van baan wisselen terwijl je er 1 hebt is makkelijker omdat er voor jou dan weinig druk is.

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit verhaal klinkt heel bekend. Ik zat een paar maand geleden in dezelfde situatie (toen werkte ik zo'n 5 maanden bij ook een grote consultancy speler, misschien wel dezelfde ;)). Inmiddels zit ik 3 maanden bij mijn 2e baan en heb geen moment spijt van mijn wissel, ik ben blij dat ik het gedaan heb.
Mijn nieuwe baan is bij een veel kleinere organisatie. Ik had ook de ervaring dat zodra het interessant werd, het ge-outsourced werd naar India. Nu ben ik gewoon met de techniek bezig.
Overigens vond men het bij de sollicitatie niet eens zo vreemd, ik heb gewoon verteld dat ik niet op mijn plek zat en de werkzaamheden niet leuk vond.

Wat ik nu merk is dat ik ook veel vrolijker en met meer energie thuis kom dan voorheen. En dat is toch wel erg belangrijk, je zit toch heel wat uurtjes op je werk, en je mag ook nog genoeg jaartjes, kun je maar beter zorgen dat ze een beetje leuk zijn!

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:59

Ed_L

Crew Council
kfaessen schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:27:
Ook is het tegenwoordig redelijk gebruikelijk aan het worden dat je in de IT elke +/- 5-10 jaar van functie binnen een bedrijf wisselt of bij een ander bedrijf gaat werken omdat het anders saai werk is.
Ik mag toch hopen dat die roulatiesnelheid wat hoger ligt. Als je wil blijven leren, moet je zeker niet 7 jaar op dezelfde functie willen blijven hangen.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ed_L schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:17:
[...]

Ik mag toch hopen dat die roulatiesnelheid wat hoger ligt. Als je wil blijven leren, moet je zeker niet 7 jaar op dezelfde functie willen blijven hangen.
Dat ligt eraan wat voor functie je hebt.

Mijn huidige functie kan ik makkelijk 10 jaar behouden, dat is namelijk programmeur in de meest brede vorm o.a. active directory, asp .net, sharepoint, as 400 databases vullen via .net, monitoring services ontwikkelen via WMI. Zo zijn er meer functies die heel gevarieerd zijn. Nieuwe technieken zoals .net 4.0 mag ik ook toepassen. In de toekomst waarschijnlijk nog html 5 sites maken en andere projecten waarbij er dingen komen waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik ben op mijn afdeling van applicatiebeheerders een ondersteuning qua ontwikkeling, dus iedereen die een applicatie beheerd en maatwerk nodig heeft kan mij inschakelen.

Niet elke functie houd perse 1 specialiteit in, al is dat wel meer gebruikelijk in deze branche.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:57

PcDealer

HP ftw \o/

Er zijn arboregels betreft overwerk. Overwerk dient niet structureel te zijn, maar incidenteel. Daarnaast zijn er maxima per dag, per week en per x maanden.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wil je de organisatie nog een kans geven en goede afspraken maken of heb je eigenlijk al afscheid genomen?

[Voor 3% gewijzigd door Roenie op 25-06-2011 19:19]

Anoniem: 40104

Standeman schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:15:
Met de mensen boven me, zolang je kan onderbouwen waarom je bent vertrokken, maakt het niets uit voor je C.V. Je moet het niet natuurlijk niet te vaak doen. Als je in 5 jaar 10 werkgevers hebt gehad zullen er wel wat wenkbrauwen gefronst worden, maar zover ben je nog lang niet.
Dit beantwoord eigenlijk je vraag.

Ik zou het persoonlijk nog even een paar maanden uitzitten zodat je er in ieder geval een jaar hebt gewerkt en ze daadwerkelijk een kans hebt gegeven. Ondanks dat de onderbouwing voor het wisselen van baan het belangrijkst is, kan een dienstverband van 7 maanden tegenover 1 jaar behoorlijk anders overkomen op iemand die je C.V. leest. Je hebt dan mooi een halfjaar om opzoek te gaan naar een nieuwe baan.

Het is verder, zoals al eerder aangegeven in dit topic, doodnormaal om aan het begin van je carrière vanwege de reden die je zelf al aangeeft een paar keer van werkgever te wisselen. Dit zal niemand tegen je gebruiken.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40104 op 25-06-2011 16:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:52
In alle bovenstaande reacties zie ik niets terug over de mogelijke financiële gevolgen van zelf ontslag nemen.

Realiseer je wel dat je geen WW uitkering krijgt en de 1e maand ook geen bijstand, in verband met verwijtbare werkloosheid.

In je TS vertel je niets over je thuissituatie. Woon je nog bij je ouders? Woon je op jezelf, of samen? Heeft je eventuele partner een inkomen? Allemaal zaken die van belang zijn. Als je nog bij je ouders woont kun je nog wel ontslag nemen, maar ik zou het niet doen als je op zelf woont. Of je moet nog een grote voorraad cash hebben om minstens een jaar mee uit te zingen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Snowwie schreef op zondag 26 juni 2011 @ 04:24:
...Realiseer je wel dat je geen WW uitkering krijgt en de 1e maand ook geen bijstand, in verband met verwijtbare werkloosheid...
Je gezondheid lijkt me belangrijker. Nu heb ik het idee dat het nog niet zover is bij de TS, maar als je echt ongelukkig wordt van je werk is ontslag nemen toch echt wel een optie.

Edit: zolang je wel rekening houdt met een daling in inkomsten uiteraard.

[Voor 8% gewijzigd door Roenie op 26-06-2011 09:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07-2021
In alle bovenstaande reacties zie ik niets terug over de mogelijke financiële gevolgen van zelf ontslag nemen.

Realiseer je wel dat je geen WW uitkering krijgt en de 1e maand ook geen bijstand, in verband met verwijtbare werkloosheid.

In je TS vertel je niets over je thuissituatie. Woon je nog bij je ouders? Woon je op jezelf, of samen? Heeft je eventuele partner een inkomen? Allemaal zaken die van belang zijn. Als je nog bij je ouders woont kun je nog wel ontslag nemen, maar ik zou het niet doen als je op zelf woont. Of je moet nog een grote voorraad cash hebben om minstens een jaar mee uit te zingen. :)
Daarom ook het advies aan TS van meerdere personen om pas weg te gaan nadat TS een andere baan heeft gevonden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:30

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou je ontslag nemen voordat je een nieuwe baan hebt? Er is geen enkele tijdsdruk afgezien van persoonlijke onvrede. Tenzij je natuurlijk heel graag de WW in wil...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:23

qadn

Pinnacle of Perversion

Als je dat wil kan je het er makkelijker gewoon opaan laten komen.
Bijvoorbeeld door geen overwerk meer te doen.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:33

polthemol

Moderator General Chat
qadn schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:36:
Als je dat wil kan je het er makkelijker gewoon opaan laten komen.
Bijvoorbeeld door geen overwerk meer te doen.
wil je op die manier vertrekken dan bij een baas ? Als het niet op het onmenselijke af is kun je beter op je tanden bijten en een nieuwe baan zoeken, daarna je huidige opzeggen en klaar. Als je het op de spits gaat drijven om maar eruit geschopt te worden, heb je het risico dat je die baas nog altijd een keer mee te maken krijgt.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:23

qadn

Pinnacle of Perversion

Wat is er mis met het aantal uren werken dat je ook betaald krijgt?
IMO moet structureel overwerk niet ;)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:33

polthemol

Moderator General Chat
qadn schreef op zondag 26 juni 2011 @ 17:59:
Wat is er mis met het aantal uren werken dat je ook betaald krijgt?
IMO moet structureel overwerk niet ;)
dat zeg ik niet, ik zeg slechts dat het miscshien niet slim is om het op de spits te drijven, gewoon je conclusie trekken, andere baan zoeken, zodra je die hebt, overleggen of hij je zo laat gaan of dat je moet uitwerken, et voila. Netjes opgelost en klaar

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee