Hoi Allemaal,
Ik heb al een tijdje terug via V&A hier op tweakers.net een Mac Mini G4 1.42 Ghz overgenomen.
Deze heeft ong. 2 a 3 maanden prima gewerkt, echter sinds een tijdje begint de video kaart flinke kuren te vertonen.
Hij begint allemaal rare strepen te geven en uiteindelijk krijg je een zwart scherm dat helemaal zwart blijft of gaat flikkeren.
Dit probleem komt echter alleen voor als ik hem rechtstreeks via de DVI poort aansluit, via DVI-VGA adapter gebeurt dit niet ( tot nauwelijks in ieder geval niet gemerkt)
Hij heeft aanboord een ATI Radeon Mobile 9200 met 32MB Vram.
Hoe kan ik dit probleem oplossen ?
Mac Mini Logic board bakken, zoals de Geforce 8XXX serie bijv. ??
is dit bijv. een bekend probleem ?
kan iemand mij misschien helpen, hij staat nu maar stof te happen
..
mvg,
Floris
Ik heb al een tijdje terug via V&A hier op tweakers.net een Mac Mini G4 1.42 Ghz overgenomen.
Deze heeft ong. 2 a 3 maanden prima gewerkt, echter sinds een tijdje begint de video kaart flinke kuren te vertonen.
Hij begint allemaal rare strepen te geven en uiteindelijk krijg je een zwart scherm dat helemaal zwart blijft of gaat flikkeren.
Dit probleem komt echter alleen voor als ik hem rechtstreeks via de DVI poort aansluit, via DVI-VGA adapter gebeurt dit niet ( tot nauwelijks in ieder geval niet gemerkt)
Hij heeft aanboord een ATI Radeon Mobile 9200 met 32MB Vram.
Hoe kan ik dit probleem oplossen ?
Mac Mini Logic board bakken, zoals de Geforce 8XXX serie bijv. ??

is dit bijv. een bekend probleem ?

kan iemand mij misschien helpen, hij staat nu maar stof te happen

mvg,
Floris