Toon posts:

[OS X 10.6] HP Officejet wordt niet meer gevonden na sluimer

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-02 19:22
Als nieuwe Mac OS X gebruiker loop ik tegen een vervelend en merkwaardig probleem op. Zowel mijn Macbook als mijn HP Officejet 7410 zijn verbonden met het wifi netwerk bij mij thuis en op die manier communiceer ik dus met de printer. Volgens mij heet dat 'Bonjour'. Nadat ik de printer had toegevoegd op mijn macbook werkte het printen vloeiend. Dat doet het nog steeds. Echter, werk ik met mijn macbook op een groot extern scherm in zgn. clamshell mode. Althans, als ik dat goed zeg. Het komt erop neer dat mijn macbook het bureaublad door stuurt naar mijn grote full hd monitor. Overdag gaat printen prima en heb ik geen problemen. Echter constateer ik nu dat ik 's avonds, na het eten, wel problemen heb met printen. Als ik dan een printopdracht verstuur naar de printer, komt die wel in de wachtrij maar wordt er niet geprint. De printerstatus op de macbook geeft dan weer 'zoeken naar printer..'. De printer aan en uit zetten heeft geen effect. Maar als ik de macbook aan en uit zet heeft het wel effect en wordt er vervolgens alsnog geprint. Het lijkt er dus op dat de sluimerstand de verbinding met de printer verstoort. Komt dit bekend voor? Kunnen jullie me helpen dit probleem op te lossen? Ik hoor het graag.

• bart1074
Dit probleem komt bij niemand bekend voor? Of zit ik in het verkeerde forumgedeelte?

• bart1074
bart1074 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:57:
Dit probleem komt bij niemand bekend voor? Of zit ik in het verkeerde forumgedeelte?
Niemand?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee