• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 12:04
Beste tweakers,

Ik heb zelf een thinkpad x200 tablet. Op zich een erg mooie laptop maar nu heb ik wel een paar probleempjes:

- Touchscreen werkt niet meer als ik het beeldscherm tegen de klok in draai, andere kant wel...
(naar tablet mode)

- De knoppen werken dan ook niet meer die op het beeldscherm zitten, behalve de aan en uit knop...
(Als ik het beeldscherm dan weer terug draai naar laptop mode geeft hij wel opeens alle signalen door van
de knoppen die ik had ingedrukt)

- Ik heb ook ingesteld dat het beeld zich moet omdraaien als ik hem in tablet mode zet... met de klok mee
gaat alles gewoon perfect zoals ik al zei maar tegen de klok in doet hij dit ook allemaal niet.

- Als ik de laptop opstart krijg het windows 7 logo niet volledig over het beeld heen... net of hij doet dat het
een 4:3 beeldscherm is... daardoor staat het logo veel meer naar links
(Dit heeft er denk ik ook mee te maken... vroeger deed hij het wel nog heel af en toe nog. Dit maakt
trouwens niet uit hoe ik het beeldscherm gedraaid heb.)

- Krijg ook af en toe meldingen van de intel driver dat ik het beeldscherm niet op de optimale resolutie
gebruik... Wat dus echt onzin is... optimaal is 1280*800 60Hz... ingesteld op 1280*800 60Hz :X

Nou denk ik dat er bepaalde ~draden in het scharnier van mijn laptop voor de helft zijn gesneuveld waardoor hij al deze problemen veroorzaakt... Nou wil ik gewoon de laptop zelf uit elkaar schroeven en het maken... Maar dan moet ik wel het juiste onderdeel hebben en weten hoe het precies werkt... (Hoe weet de laptop dat het beeldscherm wordt omgedraaid enzovoorts...)
Ik heb al veel op google gekeken maar kon het niet vinden. Wel veel andere mensen die het zelfde probleem hadden maar nergens een oplossing :(

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen _/-\o_

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heb je al contact opgenomen met lenovo? Ik zie ze er best voor aan om deze problemen even voor je te fixen.

Tevens, heeft lenovo geen manuals op hun site staan? Dell, asus, en HP hebben dat voor de meeste merken wel, al dan niet verstopt in de diepe krochten van google.

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-01 00:08
De garantie van Lenovo schijnt redelijk top te zijn, probeer dat eens? Je kunt via de site en je serienummer nagaan of je garantie hebt, en waar je in kunt leveren.

• Pukker
BvDorp schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:08:
De garantie van Lenovo schijnt redelijk top te zijn, probeer dat eens? Je kunt via de site en je serienummer nagaan of je garantie hebt, en waar je in kunt leveren.
Heb denk geen garantie... Ik heb de laptop namelijk twee de hands gekocht :F ...
Hoe duur zal zo'n reparatie denk jullie zijn bij lenovo?

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat wil nog niet zeggen dat er geen garantie meer op zit ;) Probeer het eerst eens.

• Pukker
Anoniem: 303530 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:14:
Dat wil nog niet zeggen dat er geen garantie meer op zit ;) Probeer het eerst eens.
Waar staat de serial enzo allemaal eigenlijk... ? Lukt me niet echt... Heb wel een sticker erop met:

DEMO 7450-EDU S/N LV-000DB 08/08
PRODUCT ID: 7450EDU

Ben bang dat hij er niet op staat meer... (windows serial enzo was er ook afgehaald)

[Voor 15% gewijzigd door Pukker op 22-06-2011 23:23]

• Notebook Totaal
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-11-2015

Notebook Totaal

Bedrijfsaccount Notebook Totaal

@notebooktotaal

De productiedatum is Augustus 2008 geweest.
Als je op de IBM / Lenovo website een lookup doet zie je dat er nog garantie op zit:

http://www-307.ibm.com/pc...&iws=off&sitestyle=lenovo

En dan mag je dus 020-5193939 bellen ;)
Alleen, het is een EDU model dus kan zijn dat ze wel om een aankoopfactuur gaan vragen.

[Voor 12% gewijzigd door Notebook Totaal op 22-06-2011 23:28]

Notebooktotaal.nl
Volg ons op ook Twitter

• Pukker
Notebook Totaal schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:28:
De productiedatum is Augustus 2008 geweest.
Als je op de IBM / Lenovo website een lookup doet zie je dat er nog garantie op zit:

http://www-307.ibm.com/pc...&iws=off&sitestyle=lenovo

En dan mag je dus 020-5193939 bellen ;)
Alleen, het is een EDU model dus kan zijn dat ze wel om een aankoopfactuur gaan vragen.
aaih :/ die heb ik niet.

Evengoed allemaal bedankt voor de snelle reacties. Ik ga morgen lenovo opbellen en nog vragen aan de vorige eigenaar of hij misschien de aankoopfacturen heeft liggen :)

[Voor 13% gewijzigd door Pukker op 22-06-2011 23:39]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee