Toon posts:

software mediaspeler

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views

• hansboss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 11:52
Hallo,

Zojuist de eminent em 7180 mediaplayer ontvangen.
Tot op heden gebruik ik de TVIX 6500a in combinatie met TVIX Net Share, om alle films op mijn PC te streamen. (Bij de instellingen hier stond destijds vermeld dat Samba een trage verbinding was en daarom gebruikte ik dat niet.)

Nu ik de 7180 heb zoek ik een soortgelijk programma als TVIX Net share. Makkelijk en eenvoudig.
Kunnen jullie een alternatief noemen die met de eminent werkt, want TVIX Net Share werkt niet met de eminent.

Alvast bedankt.

MSI K8N Neo2 54G; Athlon 64 3000 Winch; 2x512 MDT 3200; Asus Geforce 6800GT; Antec Sonata 380W; WD Raptor 74GB; 2 x Maxtor 200GB max10; Zalman NB47J en CNPS 7000B-CU koelers; 2x Sharkoon fan 120x120; Iiyama MA901U 19"; XP SP2

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

De 7080 kan (bij mij) gewoon 1080p materiaal streamen over mijn netwerk zonder problemen, het lijkt mij dat de 7180 daar geen problemen mee kan hebben aangezien het een nieuwer apparaat is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hansboss,

Het is wel de bedoeling dat je ook enig vooronderzoek verricht, voordat je de vraag simpel hier dropt.

Je kunt het opnieuw proberen, nadat je de Quickstart hebt doorgenomen in Het algemeen beleid . :)

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee