[ASP.NET / WIF] Nieuw SAML token wordt niet verwerkt.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesdewit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 20:46
Beste Tweakers,

Ik loop tegen het volgende probleem aan:

Wij hebben een applicatie met een WS-Federation trust via een eigen STS. De eerste keer dat de applicatie via de browser het token bij de applicatie aanleverd is hij zoals gewoonlijk ingelogd. So far so good. Nu veranderd de claim collectie van de gebruiker, echter logt hij in de applicatie niet uit. De gebruiker wordt niet via een passive redirect naar de sts gestuurd, maar men komt altijd direct op onze eigen STS. De STS zal een nieuw token genereren en deze weer via de browser posten naar de applicatie (echter is er nu 1 van de claimwaardes aangepast). De applicatie ziet dat er nogsteeds is ingelogt en laat het nieuwe token links liggen. Graag zou ik de wijziging overnemen uit het nieuwe token. Is dat mogelijk?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeeh, wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht, gevonden? Je komt nu niet verder dan "dit wil ik, kan dat?", en dat is nu net niet de bedoeling hier. In PRG draait het om zelf ontwikkelen, niet om anderen dat voor je te laten doen. Dus geef aub iets meer info over wat je zelf al hebt geprobreerd etc, zie ook Het algemeen beleid #quickstart

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney