Toon posts:

Scythe mugen 2 rev. b

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 368047

Topicstarter
Heb mijn oog hierop laten vallen, maar ik wil zeker zijn dat hij in mijn kast past.

Dimensions:
130 x 100 x 158 mm

Dit zijn de maten, maar er staat niet bij welke de hoogte is. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

http://www.scythe-eu.com/...cooler/mugen-2-rev-b.html

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:00
Welke kast :+

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Het is redelijk conventie dat deze getallen staan voor L x B x H.

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05-2022
aangezien de kast in je inventaris sidepanelfans heeft, zal het waarschijnlijk niet passen.
Maar meten is weten, dus rolmaatje erbij en meten vanaf je processor tot je sidepanel.

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

Anoniem: 368047

Topicstarter
ja ik weet, maar als 15,8 de hoogte is gaat het net niet lukken. voor de zekerheid vraag ik het even dus vandaar ;)

Als iemand anders een goed alternatief weet voor mij, dan hoef je je niet in te houden ;)

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 368047 op 22-06-2011 16:28]

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:45
15.8 is idd de hoogte van de koeler vanaf de cpu
wil je je pc stiller maken of gaan overklokken?
hiet op tweakers staan ook wel testen van koelers en hun maten.

[Voor 25% gewijzigd door Goofy1978 op 22-06-2011 18:27]

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:39
Weet iemand of deze cooler past naast RAM met heatsinks zoals Vengeance en Dominator op een P67 socket 1155 moederbord? Want ik weet dat je de fan omhoog kunt schuiven, maar ik heb liever niet dat de halve fan de heatsink mist.

[Voor 26% gewijzigd door Ample Energy op 23-06-2011 13:46]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Jerdek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05-2022
ram met heatsinks werkt niet, of je moet ze in de achterste slots plaatsen.
Bij mij zit er Kingston ValueRam in, 4 reepjes, dus alle slots vol, wel op een AM3 board en de ventilator raakt ze net niet

Kennis maakt macht, kennis delen maakt machtige vriendschappen.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:00
Wat zijn er toch veel vragen over deze koeler, terwijl even googlen op wat plaatjes je direct antwoord geeft...

Betreft de maat zie je in het plaatje direct of het LxBxH is of BxHxL ... betreft het geheugen.. er zijn tig afbeeldingen waarbij je ziet hoe het geheugen eronder past.

[Voor 9% gewijzigd door FunFair op 23-06-2011 14:35]

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:39
Jerdek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:00:
Bij mij zit er Kingston ValueRam in, 4 reepjes, dus alle slots vol, wel op een AM3 board en de ventilator raakt ze net niet
Bedankt! Hij is voor een vriend van me en hij belt net om te zeggen dat-ie eventueel ook kan ruilen tegen Corsair XMS-streepjes. Gaan we dat doen!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:20

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Jerdek schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:00:
RAM Heatsinks kunnen makkelijk en veilig verwijderd worden, heb ik zelf ook gedaan. Even googlen en je leert ook wel snel dat RAM heatsinks een beetje onzin zijn en zelfs in sommige gevallen averechts werken.

Als ik mijn heatsinks bekijk van Corsair Vengeance, zat het met dubbelzijdige tape wat op de meeste plekken niet eens contact maakte en er dus lucht tussen zat. Lucht heeft een isolerende werking dus dikke kans dat met de spreaders de chips heter werden.

Tenzij je extreem overklokt met hoge voltages op je RAM worden ze niet eens echt heet trouwens.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee