Vraagje over Wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:27

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Hey allen,

We zijn op het werk de website aan het vernieuwen (Wordpress toevoegen) maar we krijgen iets niet voor elkaar. Rechts in je scherm zie je een opsomming van verschillende berichten die geplaatst zijn, maar wij willen daar een datumnotatie bij, en dat krijgen we maar niet voor elkaar. Zelf ben ik overigens een enorme leek op het gebied van webdesign/wordpress en mijn baas is er mee bezig, maar aangezien ik degene ben met een Tweakers account ben ik degene die het vraagt.

Datumnotatie bij de berichtenopsomming aan de rechterkant in Wordpress dus. Heeft iemand enig idee hoe het toe te voegen is want m'n baas komt er dus niet uit.

Alvast bedankt :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-07 20:23

Caddy

Press start to shutdown

Ik ben ook niet helemaal thuis in Wordpress maar kijk anders eens op http://codex.wordpress.org/Function_Reference/get_comment

En probeer eens iets met de functie comment_date

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Denk dat het het meest handige is als je rechtstreeks ergens een edit maakt in de code. Meestal is dit in de functions.php te vinden.

Verder zou deze code moeten werken voor het tonen van de commentdatum:

PHP:
1
Comment posted on <?php comment_date('n-j-Y'); ?>

"6-22-2011"

Verder kan je op wordpress heel veel terugvinden in de Codex zoals Caddy al zei. En zoeken op google werkt ook goed trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dit gaat niet helemaal werken. Je baas heeft geen zin om een account aan te maken, dus laat hij jou iets posten, zodat jij vervolgens iets wat je niet begrijpt naar hem terug moet roepen. Werkt dat ook niet, dan ga jij weer een post zitten tikken waarvan je de inhoud ook niet begrijpt, enzovoorts.

Als je baas hier iets wil vragen kan hij best even die kleine moeite nemen om een account te maken. Voordat hij dan hier post moet hij wel even Het algemeen beleid #quickstart en Devschuur® Beleid - Kan iemand even ... ? lezen. De documentatie van WordPress kan ook helpen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.