Toon posts:

Vraagje over Wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:50

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Hey allen,

We zijn op het werk de website aan het vernieuwen (Wordpress toevoegen) maar we krijgen iets niet voor elkaar. Rechts in je scherm zie je een opsomming van verschillende berichten die geplaatst zijn, maar wij willen daar een datumnotatie bij, en dat krijgen we maar niet voor elkaar. Zelf ben ik overigens een enorme leek op het gebied van webdesign/wordpress en mijn baas is er mee bezig, maar aangezien ik degene ben met een Tweakers account ben ik degene die het vraagt.

Datumnotatie bij de berichtenopsomming aan de rechterkant in Wordpress dus. Heeft iemand enig idee hoe het toe te voegen is want m'n baas komt er dus niet uit.

Alvast bedankt :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 11:48

Caddy

Press start to shutdown

Ik ben ook niet helemaal thuis in Wordpress maar kijk anders eens op http://codex.wordpress.org/Function_Reference/get_comment

En probeer eens iets met de functie comment_date

Suc6!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-10-2022
Denk dat het het meest handige is als je rechtstreeks ergens een edit maakt in de code. Meestal is dit in de functions.php te vinden.

Verder zou deze code moeten werken voor het tonen van de commentdatum:

PHP:
1
Comment posted on <?php comment_date('n-j-Y'); ?>

"6-22-2011"

Verder kan je op wordpress heel veel terugvinden in de Codex zoals Caddy al zei. En zoeken op google werkt ook goed trouwens ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:03

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Dit gaat niet helemaal werken. Je baas heeft geen zin om een account aan te maken, dus laat hij jou iets posten, zodat jij vervolgens iets wat je niet begrijpt naar hem terug moet roepen. Werkt dat ook niet, dan ga jij weer een post zitten tikken waarvan je de inhoud ook niet begrijpt, enzovoorts.

Als je baas hier iets wil vragen kan hij best even die kleine moeite nemen om een account te maken. Voordat hij dan hier post moet hij wel even Het algemeen beleid #quickstart en Devschuur® Beleid - Kan iemand even ... ? lezen. De documentatie van WordPress kan ook helpen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee