Toon posts:

Nieuwe autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:22
Ik ben op zoek naar een nieuwe autoradio. Dit zijn mijn eisen

4x 50 watt (ongeveer)
bluetooth carkit
mini-jack/iPod aansluiting

Er komt 100% zeker geen versterker op.

Ik geef niet extreem veel om muziek in de auto, dus ik ben op zoek naar autoradio met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een paar vragen

- wat zijn de ervaringen met bluetooth carkit zonder externe microfoon?
- welke modellen raden jullie me aan?

Mijn budget? Zoals gezegd wil ik voor zo weinig mogelijk geld klaar zijn, dus denk aan 100-150 euro.

DIT IS MIJN WEBSITE

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49

-ET-

Phone Home

Ik heb toevallig vandaag een Sony MEX-BT3900 binnen gekregen. Bluetooth carkit, Front USB, Front AUX. iPod geschikt. 4x52W

mijn vriendin heeft de 3700 in haar Polo zitten en met 120 op de snelweg is de carkit prima te verstaan. de 3900 is net even wat uitgebreider maar qua bel kwaliteit ook prima.

• havana
Ziet er goed uit, en is met 135 euro ook goed te betalen.

Dank :)

[Voor 7% gewijzigd door havana op 22-06-2011 12:41]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:09
Ik heb de Sony MEX-BT3800 (voorganger van de hierboven genoemde 3900) en ook ik kan je vertellen dat de verstaanbaarheid door de ingebouwde microfoon meer dan voldoende is, heb nog nooit klachten gehad over verstaanbaarheid :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Maarreh...

Dit is een "wat moet ik kopen" topic. Maak anders eens een shortlist: welke modellen heb je zelf gevonden die aan je eisen voldoen?

vwb je microfoonvraag: altijd voor de externe microfoon gaan. Geluidskwaliteit gaat met sprongen vooruit.

Wise enough to play the fool

• havana
Maak er dan maar een "externe microfoon wel/niet" topic van ;)

Die Sony ziet er prima uit, ik ga niet verder zoeken, dat ding doet precies wat ik wil. Ik neem aan dat er ook nog een externe microfoon op kan mocht ik niet tevreden zijn met de interne.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:09
Er kan gewoon een externe worden aangesloten. Of de kwaliteit er persé beter van wordt durf ik niet te zeggen. Ik ben vanuit de auto beter te verstaan dan mijn vriendin vanuit de hare, zij heeft een externe microfoon en ik niet.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Jaygod
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Ben imiddels besloten om voor de Sony MEX-BT3800U te gaan, iedereen was er erg tevreden over en de prijs is ook erg relaxt

Liever verwend dan verwaarloosd

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

havana schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:10:

Die Sony ziet er prima uit, ik ga niet verder zoeken, dat ding doet precies wat ik wil.
prima!

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee