• sibejan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 10:16
Zaterdag a.s. komt de BenQ MS612ST beamer in de aldi te liggen.
Is 't een interessant apparaat of kan ik beter wachten tot de breedbeeld-beamers goedkoper worden.

Specs volgens aldi:
Short Throw beamer: tot 55" groot beeld bij 1 m afstand
- DLP-projectie
- 3D-Ready via DLP-link of NVIDIA 3D-vision
- 2500 ANSI-lumen
- resolutie: 800x600 tot 1600x1200 pixels
- beeldgrootte: 27" tot 300"
- HDMI-, component- en composietaansluiting

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 11:26

Grozno

acts without consequence!

Wachten is altijd beter natuurlijk :+
Maareh, voldoet deze beamer aan jouw eisen? If so, dan kopen lijkt me.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• ddajantje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 19:03
Native resolutie maar 800x600 houd daar rekening mee.

http://www.benq.com/produ...duct=1730&pltag=5&ptag=35

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-05 17:36
Voor die prijs... prima beamer zo naar de specs gekeken... als je gewoon af en toe een presentatie er mee doet of een filmpje kijkt waarbij de kwaliteit niet zoveel uitmaakt. Wil je die beamer echt voor homecinema gaan gebruiken... niet doen, verre van geschikt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ook voor die prijs niet prima.

Er zijn zat 1024x768 beamers voor minder te krijgen (ook van Benq), en voor een paar tientjes meer heb je al een 1280x720 beamer.

Edit:
Overige Hardware is geen dumpbak, beamers horen in LCD, Plasma & Projectie

Move OH -> LPP

[Voor 25% gewijzigd door dion_b op 22-06-2011 22:20]

Soittakaa Paranoid!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 14:23
Dit is hetzelfde als een willekeurige auto pakken en roepen, ist wat?

Hoezo is het wat?
Wat wil je er mee gaan doen?
Wat ga je er op aansluiten?
Hoe vaak ga je hem gebruiken?
Is de ruimte verduisterbaar?
Waar ga je op projecteren?

|:(

• sibejan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 10:16
Bedankt!

Ik zou 'm gaan gebruiken voor home-cinema (witte muur), met af en toe buiten-beam-acties.
Super-kwaliteit vraag ik niet, en €400 is het maximum wat ik wil uitgeven...

Met 't antwoord van dion_b in acht nemende, zal ik binnenkort 'ns beter gaan zoeken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee