Anoniem: 246491

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar de meest ideale manier om mijn muziek en films op mijn netwerkschijf af te spelen via mijn home cinema center zonder dat ik voor muziek mijn tv hoef aan te zetten. Heeft iemand een idee? Het moet iets zijn waarbij mijn vrouw en kinderen eenvoudig een cd'tje kunnen kiezen.

Ik heb nu een xbox maar dan moet ik voor ik een muziekje wil draaien minimaal 10 handelingen doen. Dan is een cd'tje sneller.

- een mediaspeler met aanraakscherm
- een netbook
- een mediaspeler met een losse ontvanger
etc...

Frank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoiets als een Squeezebox Duet?

Wat heb je trouwens zelf al gevonden? Het is toch echt een zoekvraag, waar je toch wel heeel veeeel hits op krijgt.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
Dit is iets wat ik ook zoek. Alleen dan nog met een harde schijf.
Zoals Outerspace aangeeft wat heb je zelf gedaan? Nou ik heb zitten spelen met de filters in de pricewatch, maar het is heel moeilijk filteren op de eigenschap "zonder tv toch iets van gui". Als ik de mediaspelers zonder beelduitgang selecteer dan zijn dat er maar weinig, en die hebben geen remote of embedded schermpje.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:10

CeesKees

I rest my Kees

Ik heb een WD TV live, deze hangt aan een netwerk, waar ook een NAS inhangt. Met mijn ipod touch kan ik deze besturen, met het programma plugplayer, of wdtvlive player. Werkt prima.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 13:15
Heb een kaiboer k530i daar kun je een automusic map aanmaken en de nummers erinzetten die je wilt.
Aanzetten en de player begint te spelen , zonder de tv aan te zetten....

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee