Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zet in Firefox je video acceleratie es uit?
Options -> Advanced -> Use hardware acceleration when available
Ik vond het iig geen verbetering qua leesbaarheid.
Options -> Advanced -> Use hardware acceleration when available
Ik vond het iig geen verbetering qua leesbaarheid.
WTF 
Apart dat dat ineens zichtbaar werd
Thanks iig, want dat heeft m'n probleem verholpen.

Apart dat dat ineens zichtbaar werd

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Je arial is niet corrupt maar wordt via Direct2D-rendering in Firefox wel op een natuurgetrouwere wijze weergegeven dan in de andere browsers. Mensen hebben jarenlang zitten kijken naar een incorrecte voor beeldschermen geoptimaliseerde weergave en denken nu dat Firefox 4 een onjuiste rendering heeft.
Maar dan ook alleen FF, want IE met HA aan heeft die leesbaarheidsissues niet 
Kwam toevallig deze tegen: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=635490

Kwam toevallig deze tegen: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=635490
IE9 is naar mijn mening een verschrikking mbt fontrendering, maar ik ben dan sowieso ook geen liefhebber van cleartype/font smoothing e.d. - ik denk dan elke keer dat mijn scherm vies is omdat alles wazig lijktBtM909 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:06:
Maar dan ook alleen FF, want IE met HA aan heeft die leesbaarheidsissues niet

Intentionally left blank
Bedoel je daar dat het 'incorrect' was doordat het voor beeldschemen was geoptimaliseerd? Dat is natuurlijk nogal een onzinnige opmerking, want je bekijkt het op een beeldscherm... dus als het daarvoor geoptimaliseerd is, dan is dat juist goedFemme schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:34:
Mensen hebben jarenlang zitten kijken naar een incorrecte voor beeldschermen geoptimaliseerde weergave en denken nu dat Firefox 4 een onjuiste rendering heeft.

Of incorrect voor beeldschermen geoptimaliseerd? In dat geval ben ik het, gezien de verschillen in leesbaarheid, domweg niet met je eens. Maar dat is wellicht een stukje smaak.
Maar als de ene duidelijk beter leesbaar is dan de andere, dan maakt het mij persoonlijk niet uit welke nou technisch gezien correct is. De tekst staat er om gelezen te worden, niet om een mooi plaatje op te leveren

Dat vond ik destijds al een probleem met Safari, en nu met IE9 en Firefox 4's nieuwe standaard rendering. En ik ben blijkbaar (mede gezien die issue-reports) niet de enige die de niet-hardware accelerated rendering leesbaarder vind dan de accelerated rendering.
Wat overigens niet helpt is dat je per applicatiescherm verschillend gerenderde fonts kunt krijgt (bijv tussen thunderbird en firefox).
Pagina: 1