Ik heb 3 dagen geleden mijn chanel van wireless netwerk verzet van 5 naar 1. Nu ia het raren dat elke avond om kwart voor 12 de verbinding (kabel) weg valt.
En het nog rareren ervan is dat de PC die wegvalt aan een switch zit waar ook deze pc aan zit en deze pc heeft wel gewoon internet. Als ik de netwerk adapter uit/in schakel is het precies het zelfde. Aan/uit ook. Dit kan soms 5 minuten maar heb ook al een half uur mee gemaakt. Waar kan dit door komen ?
EDIT: En het gekke ook is dat ik vanaf deze PC wel via teamviewer op de andere PC kan komen en er online spelletjes ook gewoon doen.
Echter gebruik ik Chrome en zegt die:
Webpagina niet beschikbaar DNS probleem. Maar hoezo een DNS probleem ?
En het nog rareren ervan is dat de PC die wegvalt aan een switch zit waar ook deze pc aan zit en deze pc heeft wel gewoon internet. Als ik de netwerk adapter uit/in schakel is het precies het zelfde. Aan/uit ook. Dit kan soms 5 minuten maar heb ook al een half uur mee gemaakt. Waar kan dit door komen ?
EDIT: En het gekke ook is dat ik vanaf deze PC wel via teamviewer op de andere PC kan komen en er online spelletjes ook gewoon doen.
Echter gebruik ik Chrome en zegt die:
Webpagina niet beschikbaar DNS probleem. Maar hoezo een DNS probleem ?
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 404687 op 21-06-2011 23:50]