Meerdere waarden bij <li class="xxx"?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 21:40
Ik heb zitten zoeken maar kom er niet uit!

De vraag is simpel:
Ik heb een website met fotoportoflio. Die kun je dmv een javascript dynamisch laten sorteren op 4 categoriën: alle, exterieur, interieur, stedenbouw.

Nu wil ik een aantal nieuwe foto's toevoegen die zowel in exterieur als in een nieuwe categorie 'avondopnamen' terecht komt (en natuurlijk in 'alle' zoals alle foto's op de pagina).

Kan ik hiervoor dit: <li class="exterieur"> veranderen in iets als <li class="exterieur, avondopnamen"?

Zie pagina: *niet relevant* Let je op ons spam beleid?

Edit: en natuurlijk boven alle li items in het menu de categorie 'avondopnamen' ook toevoegen (maar dat snap ik):
Categorie: <a id="all" href="#" class="on">Alle</a> <a id="interieur" href="#">Interieur</a> <a id="exterieur" href="#">Exterieur</a> <a id="stedenbouw" href="#">Stedenbouw</a></p>

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 21-06-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt meerdere classes aan 1 element knopen. Het enige dat je niet moet doen is die komma erin zetten, gewoon scheiden dmv spaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat hij zegt. Maar dat had je ook best zelf kunnen vinden: [google=css multiple classes]
Omdat dit én makkelijk zelf te googlen was, én nogal basiskennis CSS is én het topic verder weinig discussiewaarde meer heeft gaat 't op slot.

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 21-06-2011 21:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.